1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

eMule

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Nanna 21.09.2003.

  1. Nanna

    Nanna Member

    Liittynyt:
    21.09.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä mättää!!! Yhteys DSL 512/512, saan impattua elokuvaa nopeudella 1-5 kb/s, korkeimmillaan 10...Kuinka hitaammalla yhteydellä joku saa 30 kb/s???? No, asetukset:
    Kapasiteetit
    Lataus: 64
    Lähetys:6

    Rajoitukset
    Lataus: 24
    Lähetys:6

    TCP portti: 4662
    UDP: 4672

    Mak.lähteitä/tiedosto: 500
    Yhteyden rajoitukset yhteyksiä enintään: 200

    Eilisestä asti oon impannu ja 39,4% tullu...Yön ollu päällä...

    Siis mikä ihme siinä on???! Mä oon yrittäny lukee kaikkialta ohjeita mutta mä en tajuu niistä mitään... eMule on v0.30a!!!

    Apua, neuvokaa joku mua pliissss....vai onko normaalii että se on noin hidas???? Ja pliis, selkokielisee ohjeita....Kiitos kovasti jos joku osaa auttaa....Pelastais mun päivän :)
     
  2.  
  3. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut mitä vehkeitä jakajilla on? Jos saat joltain ISDN:n käyttäjältä, niin nopeus ei todellakaan nouse huimaksi. Itsellä on 1megan wlan ja imutus nopeus ei ole vielä koskaan noussut siihen n.128kt/s, emulella parhaimmillaan yhdeltä käyttäjältä reilut 50kt/s.
     
  4. Nanna

    Nanna Member

    Liittynyt:
    21.09.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    et tainnu lukee mitä mä kirjotin...siis mun imutus nopeus on 1-5 kt/s!!! tää on ihmeellistä siks että 256-nopeudella saa 10xnopeempaa kuin 512! eikö se sun mielestä oo outoa?! vai saako hitaammalla yhteydellä muka imuutettua nopeemmin? epäilen...

    sä sanoit että yhdeltä käyttäjältä nopeus on ollu parhaimmillaan 50 kt/s, eikö toi oo aika hyvä nopeus...kun mulla on parhaimmillaan se 10 kt/s. siis parhaimmillaan, normaalivauhti on siinä 3 kt/s
     
  5. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuohon vaikuttaa, niin monta asiaa. Esimerkiksi, mitä tiedostoa lataa. Jos on harvinainen tiedosto, niin silloin ei oo helppo päästä suurin nopeuksiin, kun lähteitä on vähän.

    Lisäksi on myöskin hyvä pitää upload eli lähetys kans aika korkeena. Sillä sitä enemmän jaat muille, niin sitä enemmän saat itsellesi krediittejä.

    Sulla näyttää olevan upload eli lähetys aika pieni. 512/512 yhteydellä voi lähetystä pitää huomattavasti korkemapana esim. 30-45 välillä on varmaan ihan sopiva. Siihenhän noiden P2P-ohjelmien idea perustuu, että jos haluat saada itsellesi tavaraa, niin silloin sun pitää myös jakaa :)
     
  6. Wempula

    Wempula Guest

    Tämmöisiä käytän itse,
    yhteys 512/512
    Kapasiteetit:
    Lataus 64
    Lähetys 64

    Rajoitukset
    Lataus 55
    Lähetys 30

    Portit:
    Samat

    Max Lähteitä 700
    Yhteyksiä enintään 500

    Noilla on tullut ihan mukavaa vauhtia. Samaan aikaan imutuksessa 6-10 tiedostoa. Vauhti 10- 30 kb/s.Se on totta että harvinaisen materiaalin saaminen voi kestää todella kauan. Emulen siirrot sivulla on sarake Lähteitä, ja jos siinä on alle 100 niin silloin niitä on vähän.
    Palvelimet sivulla on oikeassa reunassa keskellä laatikko Tietosi. Tiedoissa pitäisi lukea korkea ID.
    Jotta sellaista.
     

Jaa tämä sivu