Emosta ja Prossusta ?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi remonen 08.06.2004.

1. remonen

remonen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli olen ostamassa uutta EPoX 8KMM3i emoa, ja amd athlon xp 2200+. nykyään minulla on intel celeron 1,7ghz ja ga-8simlfs emo. mitä kaikkea minun nyt pitää muistaa tuossa asennuksessa? ja mitä kaikkea minun pitää ostaa lisäksi että se toimii... tiedän jo, että pitää ostaa ainakin prosessorin cooleri.. mitä muuta? tukeeko toi mun uus emo noita mun 256 + 256 ddr molemmat on 266mhz? kun toi emo tukee ainakin 333mhz...
    Entinen emoni on 22.9cm x 24.3cm ja uusi 24,5cm x 22,0cm, eli sopiikohan tuo emo tohon mun koteloon? jos mittaan ton mun kotelon sisältä, että paljonko on mitat, niin kumpikohan noista on korkeus? koneeni kotelo on tullut fujitsu siemens scaleo 400 mukana... ja nykyinenkin toi gigabyten on micro atx niinkuin toi uusikin... jos nuo ruuvi paikan ei sovi yhteen, miten sen saa sitten kiinni? tossa gigabyten manuaalissa lukee näin, mutta en ymmärrä mitä toi tarkottaa: If the motherboard has mounting holes, but they don't line up with the holes on the base and there are no slots to attach the spacers, do not become alarmed you can still attach the spacers to the mounting holes. just cut the bottom portion of the spacers. In this way you can still attach the motherboard to the base without worrying about short circuits. sometimes you may need to use the plastic springs to isolate the screw from the motherboard PCB surface, because the circuit wire may be near by the hole. <--- eli mitä tossa siis neuvotaan?

Tuon EPoX 8KMM3i emon tarkat tiedot on tuolla: http://www.epox.nl/english/products/motherboard/8kmm3i.htm

KIITOS JO ETUKÄTEEN!!

Viimeksi muokattu: 08.06.2004
  2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos se kotelo on microATX ja emolevy kanssa niin kyllä sopii ja ne reiät on oikealla kohdalla joten ei tartte laittaa lisäruuveja eikä suojata takaosaa. Kyllä toimii muistitkin. Osta Boxed suoritin, saat samalla Coolerin+siilin ja 3 vuoden takuun.

4. remonen

remonen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    missä järjestyksessä toi formatointi sitten pitää tehdä? ekako formatointi, sit osien vaihto, ja sit windows taas koneelle? miten kovon voi formatoida silleen, että siihen ei jää mitään? mulla on win xp, ja en osaa muuten formatoidan, kuin windownsin asennus cd:llä se eka formatoi, ja asentaa sit automaattisesti sen windowsin...

ja agentti, käykö ne ruuvi reijät varmasti yhteen, kun noihan on eri kokosia noi emot...

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli siis osat vaan kiinni ja XP asennusromppu sisään ja boottaat siltä koneen ja formatoit aseman tai poistat osion ja teet uuden jonka jälkeen jatkat XP asennusta normaalisti.
    Joo ne reiät on aina samalla etäisyydellä toisistaan ja emolevyä ei saa mainostaa micro ATX yhteensopivaksi jos se ei täytä vaatimuksia.

Jaa tämä sivu