Olisi pieni pulma kun asennin täs winukan uusiksi ja nyt kun asensin ajurit huomasin että jotain on pieles kun ei pelitä kunnolla ja katsoin laitehallinnasta että olisko ajureis jotain epäselvää niin siellä kummitteli sana emolevy ja sitten sen ominaisuuksissa (Tälle laitteelle ei ole asennettu ohjaimia.) ja minä muistaakseni asensin ajurit heti ensimmäisnä kun pääsin winukkaan :S osaisiko joku neuvoa mistä on kysymys ja miten homma hoituu normaaliksi?
Oletko ladannut emolevyn kotisivuilta uusimmat ajurit ja kokeillut niiden asentamista? Ja mikä laite siellä laitehallinnassa kummittelee?
oon kyllä ladannu uusimmat ajurit niikuin aina ennenkin :S siellä vain lukee että emolevy emolevy emolevyn resulssit emolevyn resulssit emolevyn resulssit emolevyn resulssit emolevyn resulssit emolevyn resulssit sitten matematiikka suoritin järjestelmä kaijutin niikuin aivan törkeen paljo tollaasta mihin "ei ole voitu asentaa ajureita" ja jokaases nois että laitteelle ei ole asennettu ajureita
Teitkö asennuksen tyhjälle levylle? oliskohan asennuksessa mennyt jotain pieleen, jos uudelleen asennus auttaisi?
tyhjälle kyllä en tosin koko levyä että winukan puolen vain tyjäsin ja asensin uusista. meinaatko että winukan vai?
sori tää katkaasin vahingos tään ketjun mutta tosiaan oon vielä kyllä aivan tyhjillä tosta ajuri painajaasesta :S