Emolevy - Asus M2N Prossu - AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2GHz Muistit - Kingston 1Gb kampa 667mhz 4KPL Osia käytetty 5kk kaikki toimii hienosti, takuut on jäljellä. Pitää myydä pois koska kasaan uutta konetta ja nämä jäisi kaappiin pölyttymään. Osilla vielä OVH on 270e!! Hinta: 230e
Missäs päin osat sijaitsee? Millasta virtalähdettä tommonen setti tarttee? 350w poweri riittää? Pelaako hyvin cod4, css ym?
Oulusta noin 70km etelään päin Ruukissa. Riippuu sinun näytönohjaimesta et pyöriikö powerillasi ja et miten pelit pyörii, mut prossu jaksaa jauhaa ja ite oon pelannu cod 4sen läpi ja kaikki asetukset olivat täysillä.. mulla on MSI Radeon 3870 512mb näyttis..
ne on nyt käytössä ja jos joku ostaa sopivalla summalla myyn ja ostan uudet sitten.. en ala millään satasella myymään
Prossu - AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2GHz Tuolla taitaa takuu olla 3 vuotta eli onko takuu-aikaa voimassa vielä 2,5 vuotta?
on takuut jälel keväällä oon ostanu noita osia eri aikoihin kun ei ollut rahaa ostaa kaikkia kerralla ja toukokuussa sain viimeset osat eli sillon oon alkanu käyttää.. olisko toi emo enää sen 60-70e
en myy eriksee osia! kiitos ja ainakaa millää 50e.. kato huutonetistä voit saada jonku 3000+ rouskun sielt tolla hinnalla..
Tervehdys Olisin kiinnostunut ostamaan tuotteet 140€ Kuittien kanssa tietty. Onko mahdollisuutta postittaa tai bussirahtiin?