Elikkäs..ku mul on noit netist haettui leffoi nii miks niis on aika huono kuva? mul on bsplayer ja ffdshow..ffdshowin asetuksii oon muutellu noitten ohjeiden mukaa mitä tääl on mut silti kuvan laatu aika huono... Kokeilin yhtä elokuvaa DivX playerilla ja kuva oli täydellinen mut sit ku kokeilin sit samaa bsplayeril nii kuva oli taas tosi epäselvä..sen kuvan tausta on sellai epäselva..mikä voi olla syynä?
Huonolaatuinen video on todennäköisesti syynä. Kannattaa säädellä noita divx decompression asetuksia, sieltä saa kaikenlaista parannusta kuvaan. Ei kannata laittaa film-efektiä päälle, tulee vaan kohinaa kuvaan.
Ffdshowin asetuksista, kohta post-processing. Varmista, että kohdassa on ruksi, niin se on käytössä. Sitten vaan asetuksia muokkaamaan.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/231777 tuossa noita FFDshown kuvanlaatuasetuksia hieman.
no lisään tän jutun nyt tähän..eli osaisko joku viel neuvoo et millä ohjelmalla mun kannattas tehä karaoke dvd siskolle..sellai joka toimii dvd soittimessa`! kokeilin dvd santalla mut ensiks se valitti "unsupported audio stream" ja sit mul oli toinenki ongelma...se ilmotti aina sen et kuinka paljon oli laittamas levylle niin minutteina enkä mä tiiä monta tuntii videota voi laittaa yhelle 4.7 gt dvd:lle?!?!
DVD levyllä ei ole mitään minuutti rajaa vaan tuo kokoraja, karaoke käytössä varmaan 2-3 tuntia videota menee vielä helposti DVD±R levylle että kuvaa kehtaa katsella laulamisen ohessa. Toistuuko tuo "unsupported audio stream" virhettä antava Windows Media Player:illä?
ei se sanoo vaan ku yrittää ladata noit videoit tohon dvdsantaan... mikä olis parempi dvd:n teko ohjelma?