Olen ladannut muutamia elokuvia DC++:sta ja hakenut suomenkielisiä tekstityksiä niihin ja katson niitä BS-Playerin avulla. Miten saan tekstit näkymään elokuvassa, jos kopioin yhden elokuvan DVD:lle, niin että ne tekstit sitten kanssa näkyvät, kun katson kyseistä elokuvaa DVD- laitteella? Tarvitseeko minun vain kopioida elokuva sekä teksti-tiedosto samalle levylle, eli näkyvätkö ne tekstit jos teen näin? Neuvokaa miten saan tekstit mukaan elokuvaan, jos kopioin elokuvan DVD:lle?
Jos soittimesi tukee divx/xvid materiaalia niin sitten data levy, muuten http://www.nefernetti.com/avi2dvd-122.php
Nii nii, mut siis miten mä saan ne tekstit siihen leffaan näkymään, jos kopioin jonkun leffan dvd:lle, nin että kun katon sitä leffaa ni ne tekstit näkyy siinä, ku mul on leffa ja se tekstitys erikseen, karon niitä leffoja BSPlayerilla, ku tekstit ei näy media playerilla..
Toi opas tekee oletuksena muistaakseni irtotekstit joten dvd soittimen kaukosäätimestä painaa subtitles näppäintä jos ne tekstit ei oletuksena näy.
Näistä kiinteille teksteille jutuista kyllä jaksetaan kysyä ! Muistavathan kaikki, että on olemassa myös Haku-toiminto.
Kättöön DVD2SVCD ja pakkerina CCE. Ohjelma liittää tekstit ja suorittaa authoroinnin niin, että sen voi poltaa sitten DVD:ski vaikka NEROLLA.