olen tässä etsiskellyt elokuvia ja en ole löytänyt mitään muuta kuin niitä clippejä ja ne alkaa ottaa päähän.. tietääkö joku hyviä elokuvien imuroimispaikkoja? joku sano mulle että ennen kun pystyy imuroimaan elokuvia pitäisi olla jaos jonkin verran jotakin mutta mitä? pitääkö se paikkansa? kiitos jo etukäteen..
Ei löydy kuin klippejä? Kyllä minä olen täyspitkiä leffoja löytänyt kirjastosta (vanhempia) ja sitten toi naapurissa oleva Makuuni on kans ihan hyvä paikka. Eikä ne nyt niin pölysiä vielä oo ollut että niitä imuroida ois pitäny? Nii joo taidat tarkottaa jotain DiVX "piraatteja" joo niihin mäkin olen kuullu, että tarvii jakaa jotain että niitä sais. Mutta onneksi netti on muutakin kuin DC++ tms... ;-) Ai nii ja väärä palstakin vielä :-D
...niin ja niitä elokuvia saa myös kaupasta ostaa =)! Ja ovat vielä ihan kokonaisiakin. HYVÄ ELOKUVA ON AINA OSTAMISEN ARVOINEN! Tämä EI OLE PIRAATTIFOORUMI!!!!
Nimenomaan, hyvät leffat pitääkin ostaa muut voi lainata tai vuokrata tarpeen mukaan. Sama pätee musiikki levyihinkin. Normaalit hittipopit kuulee sitten radiosta.