laittakaas tänne parhaat elokuvat mitä ootte nähny vaikka top5 lista.(joo kyllä niitä elokuvia voi enemmänkin kun viis laittaa)Tossa olis mun: 1. Lord of the rings - trilogia 2. Troy 3. Gone in 60 seconds 4. Cruel Intentions 1,2,3 5. True lies Laitan vielä muutaman jotka tuli mieleen The Rock, Ice Age, Shrek 2, Commando, Kiss of the dragon
1. Crouching Tiger, Hidden Dragon http://www.imdb.com/title/tt0190332/ 2. Matrix http://www.imdb.com/title/tt0133093/ 3. Lola rennt aka "Run Lola Run" http://www.imdb.com/title/tt0130827/
Tuossa viisi, ei missään järjestyksessä. - Memento - Matrix - Vanishing Point / Bullit - Ronin - French Connection Ilmeisesti tämä uusi versio?
Lempielokuviani ovat matrix ja boondock saints ainakin, vaikea laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen.
Nämä eivät myöskään paremmuusjärjestyksessä: Reservoir Dogs Blues Brothers Leon Kuudes Aisti (mutta vain kerran katsottuna) Ja moni muu...
1.avain pakoon 2.mystic river 3.memento 4.training day 5.joku speden leffa näistä menee 5 tilalle[en osaa päättää]: Pikkupojat\Liian Iso Keikka\Uuno Turhapuro - Armeijan leivissä
Nää nyt ei ole top5 kaikista leffoista, mutta viis parasta, jotka tulee nyt mieleen... Kill Bill Vol.1 Kill Bill Vol.2 Troy Man On Fire Italian Job
Mitä nyt mieleen ekana tuli: Aliens American History X Shawshank Redemption aka Avain Pakoon The Good The Bad and The Ugly Final Destination 1 & 2
Järjestys määrittämätön, mutta here goes: - Se7en - Matrix (trilogia) - Taken (TV-elokuva, tulee suomessa varmaan keväällä 05) - Blood In, Blood Out - Fight Club Onhan noita muitakin, mutta tuossa kyllä ehdotonta parhaimmistoa.
Ei järjestyksessä: - Leon aka professional (tavallinen versio) - Casino - American Beauty - Fight Club - Unbreakable - Särkymätön
Lord of the rings I-III Matrix I-III Terminator I-III Alies I-IV Forrest Gump Itse asiassa monta elokuvaa tuossa
Onhan niitä hyviä leffoja.. itse kuitenkin rankkaan leffan sen vaikuttavuuden mukaan. Seuraavat eivät jätä kylmiksi: Pulp Fiction Léon Grave of the Fireflies Kummisetä- trilogia Amadeus
Joitakin hyviä: Heat http://www.imdb.com/title/tt0113277/ Reservoir Dogs Pulp Fiction Casino Kummisedät Indyt ja paljon muita...
parhaat: Alien Aliens Taru Sormusten Herrasta Manaaja Species Species vain sen takia että tuli katottua moneen moneen kertaan - ja siitä kiitos Natasha Henstridgelle. Ja vaikkei kysyttykään niin huonoimmat: Wrong Turn - Ihmisjahti The Day After Tomorrow Swordfish Freddy Got Fingered Kehdosta Hautaan Freddy Got Fingered vie kevyesti maailman huonoimman elokuvan tittelin, enpä usko että tulen enää ikinä näkemään yhtä onnetonta leffaa.
Niin, 1974 tai 2000, noista voi valita. Vähän sama kun Italian Job (1969/2003) tai Ocean's Eleven (1960/2001) ;-)
Liian paljon hyviä elokuvia nähneenä vaikea rankata 5 parasta. Lista vaihtelee aina mielen mukaan. Listataan nyt seuraavanlainen setti: Memento( loistava idea, kertoa elokuva "väärinpäin") Donnie Darko( tarpeeksi outo ollakseen hyvä ) Butterfly effect(osaako Ashton Kutcher sittenkin näytellä ? ) Scarface( Say helo to my little friend =D ) Painajainen Elm Streetillä elokuvat, kauhun ystävänä oli nämä 7 + 1(freddy vs jason) elokuvaa pakko ympätä tähän. Vaikkakin osa Elm streeteistä(kenties jopa suurin osa) on ollut roskaa on Freddy edelleenki ÄIJJÄ! Lisäksi heittää hyvää läppää tappamisen lomassa . Elokuvat ei ole minkäänlaisessa järjestyksessä
Hyviä leffoja olis niin mahdottoman paljon, mutta tässä jonkinlainen TOP 5: 1. Commando 2. Terminator 2 3. The Rock 4. True lies 5. Terminator 3