elokuvat nykii?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi markus82 07.11.2005.

1. markus82

markus82 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistähän mahtaa johtua tuo nykiminen?ja saisikohan sitä millään korjattua?,eli kun olen muuttanut divx leffat dvd muotoon(divxtodvd:llä)ne nykii aika ärsyttävästi dvd soittimella katsottaessa. Poltto ohjelmana on nero. Tietokoneella katsottaessa ne näyttää ihan normaaleilta, mutta kun olen polttanut ne dvd:lle ja katson niitä dvd soittimella niin osa leffoista nykii ärsyttävästi.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Poltettu mahdollisimman hiljaisella nopeudella?
    Toimiiko tuo poltetusta levystä tietokoneella katsominen oikein?

4. haba113fi

haba113fi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla oli vastaava ongelma LG DVX8751- soittimen kanssa. Muistaakseni divx- koodatut elokuvat näkyivät ok, mutta xvid:it tökki. Tämä ongelma ja monta muutakin LG:n lapsentautia ratkesi kun päivitin soittimen firmwaren.

Firmwaret/ohjeet tuohon ja muihin lg:n vastaaviin malleihin löytyvät tästä ketjusta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/125538

5. Rockie

Rockie Guest

Tämä on todennäköisesti turha neuvo, mutta kannattaa myös puhdistaa pölyt siitä soittimen levykotelosta. Minulla ainakin tuppaa levyt pätkimään jos on unohtanut puhdistaa...

Kannattaa mielestäni myös vilkaista www.videohelp.com ja etsiä dvd-soittimesi sieltä. Näet listan tuetuista levyistä ja käyttäjien kommentteja. Itse käytin alkuun TDK:n levyjä, joista meni vähintään joka toinen pullonalusiksi, mutta kun katsoin tuolta soittimeni tukeman merkin, homma rupesi pelaamaan =)

Jaa tämä sivu