Elokuvani ei näy ollenkaan, auttakaa!!

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi sheidi123 06.01.2010.

1. sheidi123

sheidi123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Latasin koneelleni limewire-ohjelman ja latasin sen kautta elokuvia joita en nyt saa näkymään. Elokuvat ovat muodossa mov. (?), yksi elokuva oli avi. (?) joka kylläkin näkyi mutta sekin huonolla kuvalla.
    Olen yrittänyt katsoa bsplayerilla ja vlcplayerilla, molemmilla mutta ei näy niin ei näy eikä edes avaa elokuvaa ollenkaan.
    Miten siis voin katsoa elokuvat? Tai muuttaa tiedosto muotoa movista aviksi, jos silloin vaikka näkyisi?
    Olen ihan tumpelo tietokoneiden kanssa. Yritin googlestakin etsiä apua, niinpä latasin vielä kaiken lisäksi super-ohjelman jolla yritin muuttaa elokuvat oikeaan muotoon saaden ohjelman huutamaan minulle erroria.
    Saan varmaan tällä menolla koko koneen ihan sekaisin, on nimittäin hidastunut netti huomattavasti verrattuna entiseen. Joten, auttakaapas ihanat ihmiset minua! Ja niin yksinkertaisia selityksiä kuin vain voi =)

2.  
  3. Michelola

Michelola Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    limewirestä taitaa saada pelkkiä viruksia

mutta kokeile vaikka ladata ja asentaa FFDSHOW

4. iGnore

iGnore Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Unohdapa se LimeWire heti kärkeen ja ala käyttämään vaikka torrentteja. Oletan myös, että lataamasi leffat ovat teosto-vapaita? >:)

.movin saat varmaan .aviksi googlettamalla "convert mov to avi" tms.

5. bfr

bfr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Unohda noi .mov leffat heti alkuunsa, todennäköisesti aivan muuta kuin mitä väittävät olevansa(paitsi jos hait jotain leffojen trailereita).

Jaa tämä sivu