Hankin tuon Elisan mokkulan tuossa vajaa puolisen vuotta sitten. Noh mokkula ei ole toiminut odottamalla tavalla, esim katkeaa suunnilleen joka toinen minuutti ja pätkii hemmetisti.. Tein vikailmoituksen Elisan tekniseen tukeen, noh siinä meni 2 kuukautta jonka jälkeen tuli viesti että mitään ei ole tehtävissä voi olla ongelmia jos on joku este tukiaseman ja talon välissä, sille ei mahda mitään (alue jossa asun pitäisi olla hyvä "signaali") ja mainostavat että "mokkula toimii siellä missä sinäkin" Nelisen kuukautta jaksoin ja maksoin siis tätä nettiä jota ei voinut edes käyttää kunnolla plus ne kaksi kuukautta, joka kesti yhden sähköpostin lähettämiseen tekniseltä tuelta että mitään ei ole tehtävissä. Soitin sitten Elisan asiakaspalveluun, kerroin tilanteen ja vaadin että kyseinen nettisopimus puretaan. Yhdistivät Tekniseen tukeen. Sieltä jälleen totesivat että mitään ei ole tehtävissä. Yhdistivät Asiakaspalveluun. Kerroin taas uudestaan tilanteen ja sanoivat että pitää ottaa yhteyttä mobiilikaistapalveluun, he eivät voi purkaa sopimusta siellä. Yhdistivät Mobiililaajakaistapalveluun. Selitin taas tilanteen ja he ehdottivat että vaihtaisin sen mokkulan elisan kiinteään laajakaistaan, se onnistuisi kyllä mutta sinun pitää tilata se laajakaista-palvelusta. Yhdistivät Laajakaistapalveluun. Selitin TAAS tilanteen ja teimmekin sitten laajakaista-tilauksen ja sovimme mokkulan purkamisesta. Hän ei kumminkaan voinut purkaa mobiililaajakaistaa siellä vaan se piti tehdä mobiililaajakaistapalvelun kautta. Yhdistivät Mobiililaajakaistapalveluun He eivät voi purkaa sopimusta ennenkuin mokkula-laite on viety elisa toimipisteeseen. Lähdin sitten seuraavana päivänä viemään mokkulan takaisin elisa toimipisteeseen. Ladoin laitteen ja vempaimet siihen pöydälle ja selitin tilanteen, myyjä oli että selvä mutta sulla pitää olla alkuperäinen pahvilaatikko muuten emme voi purkaa sopimusta.. Minulla oli jo tässä vaiheessa pieni tappia muistuttava elin kasvanut otsaan joten siitähän syttyi pieni sanaharkka. Noh.. myyjä kyseli esimieheltä tätä ja sen kahden puhelun jälkeen hän vain totesi että valitettavasti emme voi purkaa sopimusta ILMAN ALKUPERÄISTÄ PAKKAUSTA. Voi herranjestas!? Nyt minä maksan Mobiililaajakaistasta puolitoista vuotta JA laajakaistasta (joka piti korvata mokkulan). Tähän lopuksi voisi vaan todeta että olen onnellinen jos yksikin ihminen valitsee jonkun toisen lafkan kun elisan tämän kirjoituksen perusteella.
Tuolla tarina erään henkilön kertomana tosta elisan ihmeellisestä toimimattomasta "mokkulasta" Osa.1 http://spamforum.elfcentral.net/fin/phpBB3/viewtopic.php?f=44&t=1377 Osa.2 http://spamforum.elfcentral.net/fin/phpBB3/viewtopic.php?f=44&t=1505
Mulla on Elisan nettitikku ja toimii moitteettomasti,mitään häikkää ei oo ollu=)Mulla on kokemusta dna:n mokkulasta töissä oli ja huonoksi sen havaitsin.Enkä soneraa ees miettiny.Elisa on hyvä,kokemukseni perusteella=)
Itse menisin kuluttajaneuvojan puheille ja sen jälkeen veisin jutun tarpeen vaatiessa kuluttajariitalautakuntaan. Kyllähän näihin joku roti pitää saada.