Elisa tietoturva/F-Secure-päivitys ei toimi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Blond 04.07.2005.

1. Blond

Blond Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hihii! Luulitte jo varmaan päässeenne musta eroon ikuisiksi ajoiksi, mutta eihän se niin helpolla käy ;)
    Menin sitten laittamaan loppujen lopuksi koneelleni sen XP:n. Kivahan toi on, mutta nyt ei sitten päivity Elisa tietoturvan virustunnisteet (F-Secure). Olen koittanut tässä jos jonkinmoista vippaskonstia, mutta ei auta :(
    Oletankin tällä kertaa vian olevan jossain muualla kuin Windowsissa, eli tietääkö kukaan onko esim. kyseisissä päivityksissä tällä hetkellä jotain takkuiluja?

Edit: Kerronpa heti, että tietoturva kyllä lataa ja mukamas asentaakin ne päivitykset, mutta ne ovat kuitenkin ajalta 2004-09-21. Elisan sivuilta sain ohjeen päivitykseen F-Securen kautta, sen tein, eikä auta...

Edit2: ongelma ratkesi tänään itsestään, ilmeisesti vika toisessa päässä tällä kertaa...

Viimeksi muokattu: 05.07.2005
  2.  
  3. grilli

grilli Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Olisko tuo päivämäärä ohjelmiston ei viruskannan ...lukeekos viruskannat päivitetty ja päivämäärä tänään...

4. Blond

Blond Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä päivämäärä oli viruskannan, mutta ongelma ratkesi jo itsestään...

5. jhvisto

jhvisto Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elisan tietoturva on muutenkin aika kädestä, ei mulla suostunut imuttelemaan edes ohjelmaa, eikä näin siis asentunut..

6. Antigod

Antigod Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on toiminut mainiosti (Elisan t.turva).

Jaa tämä sivu