Elisa mobiililaajakaista + irc

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi stormbug 12.03.2008.

1. stormbug

stormbug Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikäs sitä vaan että käytän htc tytn ja siinä yritän käyttää pocketIRC:iä. Mulla on elisan mobiililaajakaista liittymä, niin kun yritän ottaa yhteyden servulle niin valittaa pitkän odottelun jälkeen että yhteys aikakatkaistu..Oon paljon kuullu kuinka monet ottaa yhteyden screeniin ja sitä kautta menee IRC..eli onko mahdollista ottaa elisan mobiililaajakaistalla yhteyttä IRC vai pitääkö kyhää joku screeni päälle eka ja sitte sen kautta yhteys?

2.  
  3. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytäthän Elisa internettiä, etkä Elisa WAP-yhteyttä irc clientillesi. Siitä ainakin omassa puhelimessa johtui miksei toiminut irc.

4. stormbug

stormbug Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmm..ku nyt en oo ihan varma että mistä sieltä se määritellään tossa pocket ircissä tai htc tytn puhelimessa ku oon aika uus käyttäjä. Puhelimen modeemi asetuksissa oon valinnut "cellular line, gprs, 3g" Eilen onnistuin saamaan yhteyden IRC mutta vähän ajan kuluttua kun en käytä jatkuvasti yhteyttä niin yhteys katkeaa..sama ongelma msn:ää käytettäessä että puhelin "katkaisee" staattisen yhteyden eli kun sitä ei käytetä. Mistähän tämäkin johtuu? Eli että miksei yhteys pysy jatkuvasti vaikkei sitä käytetä..kun olin käsittänyt että niin sen pitäisi toimia että puhelin on yhteydessä laajakaista internettiin yötä päivää?

5. stormbug

stormbug Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt taitaakin toimia! Kaivoin tuolta qtekin sivuilta elisa:lle ja tytn:lle räätälöidyt asetukset ja asensin ne. Ainakin nyt puhelin pitää yhteydet yllä:D

Jaa tämä sivu