Eli ihan tota utelen niiltä kenellä on Elisan laajakaista, onko nopeudet noussut jos on luvattu? Itellä ei ainankaan vielä ole mitään tapahtunut..
Kaipa siinä sellaset pari viikkoa meni sen jälkeen ku lappu tuli postissa. Asun Riihimäellä. Nyt siis 2m/512. Ois voinu toi uppiki nousta..
On noussut itse asiassa nousi pari päivää nnopeuksien nostamis ilmoituksen jälkeen(asun helsingissä). Tosin elisalle tuli ilmoitettua että nopeus pysyisi samana ja hinta laskisi 10e kuussa, tosin nopeus on vieläkin tuplaantunut eli 2/512.
Jees, ilmotus tuli tossa n. kuukaus sitte mut sitä viel ootellaan.. Kävis kyllä paremmin se että hinta laskis, eipä tuu oikiastaan mitään latailtua ni turhaan menis megat linjoissa.
itse olen odotellut nopeuden nostoa ja hinnan laskua kohta 5 kuukautta ja asiasta on jo valitettu moneen kertaan... jos ei kuukauden loppuun mennessä mitään tapahdu ni kuluttaja asiamies saa ruveta hommiin ja liittymä vaihtuu soneraan.
tänään nousi nopeus. testailtu on ja esim. päivytykset yms toimii nopeammin, mutta sit kokeilin p2pverkkoja ni niistä ei tule enää yhtään mitään =)
Milläs tavalla tarkoitat vitsi? en ole niitä niinkään käyttänyt, mutta vanhalla nopeudella toimi. nyt kun nopus on noussut, ohjelma (wimmx) yhdistää mutta otettua ei saa keneltäkään mitenkään mitään.