Elikkäs tuli kauhea himo saada uusi pelikone koska vanha fujitsu siemensin kone ei oikein pyöritä enää uusimpia pelejä. Joten ajattelin kasata oman koneen ekaa kertaa, kokemusta on karttunut jonkin verran jo koneiden osista ja niiden vaihtamisesta mutta yhtään konetta en ole vielä kokonaan kasannut. olisi hyvä jos joku järkevämpi ihminen kuin minä voisi katsoa että osat sopivat yhteen koska en ollut 100% varma minkä osan valitsen ja saa myös ehdotella parempia osia koneesen. entäs onko tuo kasaaminen sitten kovin vaikeaa?? kuulostaa ainakin aika helpolta. entä onko mahdollista että esim, rikon koneen kasatessani ?? millaisia vinkkejä antaisitte ensikertalaiselle koneen kasaamiseen ?? Valitsemani koneen osat: - Kotelo X-Cruiser, musta - Emolevy Abit IP35-E - Näytönohjain 3 eri näytön ohjainta jota oon harkinnu mut lisää ehdotuksii !! - Kovalevy Western Digital Caviar SE16 - Prosessori Intel Core 2 Duo - Ram Muisti 4Kpl Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 - Virtalähde Zalman ZM600 En ole varma ostanko!! - Dvd & Rw SAMSUNG SATA 20X DVDRW MUSTA Elikkäs onko tuo nyt ihan toimiva ja hyvä paketti ?? Tarkoituksena olisi väsätä pelikone jolla pyörii uusimmat pc pelit ja joka näyttää hyvältä. Kokonais Hinta. 627.1€ Ei sisällä näytönohjainta.
Kai sitä samontein voisi 800Mhz muistia ostaa? Ja virtalähteeksi mieluummin Corsair hx520 tai hx620, niitä on kehuttu kovasti.
Syy miksi en tuota koteloa ostaisi: Eli 80mm tuulettimet eivät ole järin tehokkaita, mutta sitäkin paremmin jaksavat ääntä pitää. Siis mieluummin kotelo jossa on 120mm tuulettimet.
kiitoksii kommenteista täytyy miettii tota näyttist viel luultavasti nvidian tulee. riittääköhän mulle 600w virtalähde pelikoneessa?? joo enpä tullut tota ajatelleeks : )
Koteloks suosittelen Antec Sonata III, 500W virtalähde mukana myös. Tulee myös 80€ halvemmaks ku esim. jos ostaisit noi sun listaamat Cruiserin kotelon + 600W virtalähteen.
okei vaikuttaa kyl iha hyvält ostokselt ku virtalähde meesis ja näyttääki iha hyvält : ) mut oon miettiny jotai koteloo mist näkis lämpötilat ynm. joko mittareist tai sit lcd näytöltä. ainoo vaa mikä tos cruiseris pistää harkitsee on noi 80mm tuulettimet eikä tuu virtalähdet mukan.
Voit ostaa cd-asema paikkaan menevän erillisen yksikön, jolla voi säätää tuulettimia ja tarkkailla lämpöjä. Mm. Zalman valmistaa tälläisiä. Hintaa on alle 50€
joo kattelin noit eriksee ostettavii mittareit näytti iha näppärilt on tullu nii pal uutta osaa harkintaa et täytyy varmaa koittaa päivittää tota tilaus listaa vähä.