Ekaa Full-HD tv:tä ostamassa. Philips 42PFL-7682D, LG 42LF65 vai Sonyn V3000-sarja?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Icsoo 28.02.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Icsoo

Icsoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs alkaa tuo vanha 15'' putkitöllö olla jo auttamattoman vanhanaikainen laite ja elokuvien ystävä kun olen niin olen päättänyt ostaa 40-42 tuumaisen Full-HD (1080p-resoluutio ilmeisesti tarkoittaa samaa, korjatkaa jos olen väärässä) telkun kun vihdoinkin alkaa tuo rahatilanne korjaantumaan. 24p tuki on kai oltava kun olen myös ps3:n hankkimista kaavaillut tai vähintään tietokoneeseen blu-ray-asemaa? Hintaluokka sopisi olla siinä 1300-1500euron paikkeilla. Lisäksi sisäinen digiviritin olisi hyvä löytyä ainakin antenniverkkoon. Kämpän vaihto tosin tulee ajankohtaiseksi piakkoin niin en ole varma muutanko sellaiseen paikkaan jossa olisi kaapeliverkko.

Eli käyttötarkoitus olisi tuo HD-matskun katselu, mahdollisesti tietokoneen näyttönä(?) ja sitten DVD-leffat. Normaalisti telkkaria harvemmin tulee seurattua kun ohjelmatarjonta nykyisin on käsittämättömän huonoa.

Imatralla kun asun niin tuo tarjontahan on auttamattoman huono. Huomenna olis tarkoitus suunnata Lappeenrantaan muilla asioilla niin samalla voisi pyörähtää gigantissa kattelemassa vähän parempaa tarjontaa. Mitäs muita vastaavia isompia alan liikkeitä LPR:stä löytyy?

Teknisillä tarjottiin philipsin 42PFL-7682D:tä hintaan 1299€ (norm. 1599€) korottomalla osamaksulla mikä tietty on houkutteleva tarjous mutta olikin kyseisessä liikkeessä ainut tuota kokoluokkaa oleva töllö tuolla 1080p ja 24p:llä varustettuna. Sitä ihmettelin ettei kyseisestä tv:stä löydy mitään suomalaisilta sivuilta esim. googlaamalla. Saksankielisiltä sivuilta kyllä löytyy. Kulkeeko sitten suomessa eri mallinimellä vai onko uudempi laite? Myyjä kyllä mainitsi että kyseinen laite oli heille vasta tullut myyntiin.

Yksi vaihtoehto olisi LG:n LF65 tai LF75 mutta mitä olen forumeita lueskellut on valitettu tuon 24p:n toimimattomuudesta.

Sonylta taas vaihtoehtoina olisi tuo V3000-sarja tai sitten jos budjetista lipsuu niin W3000-sarja.

Samsungin telkkareihin en ole perehtynyt joten niistäkin voi jotain vinkkiä heittää.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu