No aattelin kokeilla tota yhtä ejay ohjelmaa työntää tällaista virhettä ku laittaa CDn sisään: peruuttamaton poikkeus OE muistipaikassa 0028:FF060EE9:VXDSmwdm(03)+00001B69 windows on asennettu uudestaan, anticrash:iä on kokeillu, eikä mikää noista oo auttanu asiaan... KIITOS ETUKÄTEEN!!
No voi voi wonder...Sä voit heittää ejayt menemään ja nauttia vaik loppuelämästäs! Tuo et vastaa mitenkään kysymykseen. Ei taida kyllä tämäkään....Kokeileppa tehdä image ejaysta ja vaikka virtuaalisella cd asemalla testata. en tiedä auttaako...tuli vaan mieleen.
? =) Mikä sulla on? Pahat lapsuuden muistot tai jotain... Sanoin vain "mielipiteeni" kyseisestä ohjelmasta ja sä hyppäät jossain ruutus takana heti silmille... Tosta sun kommentista muuten huomaa miten nopeesti sun aivoissa pörrää, ja tulos on aika heikonlainen
Onhan mulla vaikka mikä! Huonoja muistoja mut on hyviäkin että silleen...Mun aivoissa pörrää miten pörrää...Mutta mä sentää ehdotin jotain.. Mutta antaa olla koska tää on järkevä foorumi eikä mikään tapplumesta vai mitä oot mieltä?
Wonder hyi sinua! "Äiti huutaa jo syömään wonderia =)...." Eli mitenkäs se image tehdään? KIITOS ETUKÄTEEN!! Hyvä kun tuli rauha maahan =) siis foorumiin
Mulla ei sitten ole mitää hajua onko tuosta imagen teosta apua se vaan juolahti mieleen. En ole varmaan paras henkilö selittämään miten tehdään image mutta yritetään. Esim. WinIso softalla näin: avaat softan, valikosta actions, sieltä make ISO from CDROM, valitset cdaseman ja minne haluat imagen tallentaa. Itselläni on CDRWIN 5 poltto softa joka sisältää virtuaalisen cd aseman ja sillä voi testata cdimagea. Ja NERO:ssa on kait kanssa samanlainen toiminto. Tai sitten jätät testailut sikseen ja poltat imagen suoraan cd:lle. Joku osaa varmaa neuvoa paremmin. artikkeleissa kerrotaan miten poltetaan imagefilu. Ja sanon vielä että en tiedä onko tästä mitään apua.
vie takas kauppaan ja pyydä uutta tilalle mut luulen et ne ei anna....saat ne mp3 muotoon jollain mp3 converterilla..ejayhan tallentaa ne wavix
[bold]EIII!!!![/bold]Paras kun viet ton Ejayn roskiin, ja alotat tekemään musaa jollain toisella ohjelmalla..... ).....Mut sehän on kuitenkin sun oma asias et millä sä teet musaa.....