Hei! Tilasin koneen noin puoli vuotta sitten Mikromafiasta.Laitoin haluamani osat heidän nettisivulla ja ne laittoi ne sitten.Kun sain koneen niin se toimi jonkin aikaa,sit se rupes vaan tilttaamaan niin,että kuva jää paikaleen ja mikään ei toimi... Olen lähettänyt koneeni takuuhuoltoon jo neljä kertaa saman vian takia.Ja ei vieläkään ne eivät asanneet laittaa konetta kuntoo... Viat ovat kertakaikkiaan kummat.Kun kone tilttaa ei ole muuta vaihtoehtoo kun sammuttaa napista,kun kone on sammunut niin hiirtä liikaittamalla kone käynnistyy...huh huh!Jos koneen sammuttaa ja antaa olla pois päältä pitkää,ni se ei käynnisty kun ehkä viidennellä kerralla.Se ei aina pääse edes siihen piippaukseen astikkaan vaan sammuu...ja silloin painetaan nappia niin kauan kun se käynnistyy.Lisäksi emolevy säätää itsestään BIOS asetukset välil.Windowsissa kone näyttää et mun kovalevy(SATA 80 giganen) on USB väylässä,massamuisti laitteena. Mistä ihmeestä tuo kaikki johtuu???Lämmöt ovat ok jne... Olen harkinnut ostaa uuden emolevyn,joka olis Abit Fatal1ty AN9 32X. Osaisko kukaan neuvoa mitä tehdä???En jaksa enää asennella Windowsia uudelleen ja uudelleen....AAAAARGH!!!
Pura kauppa vedoten vialliseen tuotteeseen, jota huolto ei osaa korjata. Jos myyjäliike ei tähän suostu, ota yhteyytä kuluttajaneuvojaan. Sinulla on täysi laillinen oikeus tässä tapauksessa purkaa kauppa ja saada rahat takaisin.