Hei, missähän mahtaa mennä pieleen, kun yritän luoda varmuuskopiota dvd:stä palstalta löytyneen ohjeen (smartripper,dvd2,tmpgenc)mukaisesti ja homma menee pieleen ilmeisesti kun dvd2avi yrittää luoda waw tiedostoa. Ohjeen mukaan vaihe pitäisi kestää noin tunnin ja senjälkeen pitäisi löytyä waw tiedosto prjoketinkansiosta, vaan eipä löydy? ainoastaan d2v, eikä aikaa ole mennyt kuin 10 minuuttia??? Tmpgenc audio kohtaan tyssää.
Öh, olet kyllä eka jolla toi osuus on mennyt metsään. Anyway, kokeiles imuroida se DVD2AVI v1.76, josko auttaisi.
Teenkö jotain väärin? Olen ripannut leffan desktoppille,josta dvd2avi:lla avaan mapin(file-open)jossa leffa on ripattuna,esiin tulee 5vob tiedostoa joista valitsen esimmäisen, jonka jälkeen avautuu fiel list ikkuna, josta valitsen taas esimmäisen ja painan ok. Nyt ohjelman pääikkuna aukeaa isommaksi. Painamalla f5 näpäinta alkaa leffa pyöriä ja statistic ikkuna aukeaa.Painan esc nappulaa jolloin leffa pysähtyy. Nyt laitan ääniasetukset ohjeen mukaisesti ja tallennan projektin????
Olen kokeillut sekä 1.76 että 1.82 versioilla. Olen jotenkin onnistunut jommallakummalla tekemään kaksi leffaa aikaisemmin mutta nyt tökkii pahemman kerran. Olisko jotain muuta proukkista joka voisi korvata tämän dvdavin helposti?
Ainoa mitä voin ehdottaa on se, että valitsemassasi leffassa ei ole Dolby Digital -ääniraitaa. Kokeile valita joku muu ääniasetuksista, esim. PCM tms ja kokeile josko hommasta syntyisi jotain. DVD2AVI:lle ei oikein järkevää korvaajaa ole.