Moro, eli olisin hommaamassa tallentavaa dvd-soitinta, muttta en osaa päättää minkä ostaisin. Philipsejä haukutaan, LG:stä ei ole oikeen tietoa, ja muut merkit ovat melko kalliita. Kriteerit ovat: Tallentava (R/RW) DivX-toisto hinta n. 200e Jos viitsisitte kertoa omia mielipiteitä ja kokemuksia eri tuotteista, niin se helpottaisi valintaa!
Suosittelen sellaista soitinta kun "LG dr7400". Itselläni on juuri sama, hinta on halpa, itse sain hintaan 129e ja laitteen ominaisuudet ovat yhtä hyvät, kuin monessa kalliimmassa soittimessa. Laitteelle on myös myönnetty 2 vuoden takuu. Merkkinä "LG" on osoittautunut hyvin laadukkaaksi ainakin omassa käytössä, omistan mm. tällä hetkellä LG:n ministereot, kännykän ja tuon dvd-soittimen. Yksikään laite ei ole temmpuillut ja ovat olleet melko kovalla käytöllä jo pitkään.
Joo ihan totta et philipsejä haukutaan ja olen saanu kokea vielä sellaisen philipsin etten ostaa enää ikinä philipsiä. Takuus oli huollos ja takuu meni umpeen niin sama vika. Itse olen tilannu SONY RDR-GX220. Parempaa tietoo siitä, mutta älä tilaa sieltä ku siitä paikast voi sanoa et jollekin hyvä, toiselle ei. Luin et jotkut ei oo saanu tavaraa vaik on maksanu.( http://www.pixmania.com/fi/fi/415005/art/sony/tallentava-dvd-divx-soiti.html?srcid=1157 ). Saapas nähdä millainen se on. Itse tilasin netanttilast. Jos en tykkää niin lähetän takaisin. Toinen mitä mulle suositteltiin oli Panasonic DMR-ES15 mut silti sonyn ominaisuudet kiinnostaa enemmäm. Lg -tä ajattelin itsekin mutta....... en oikein uskaltanu. Voi olla et on parhaita???
Minkälaisia kokemuksia Sonyn laitteesta on kertynyt? Onko ilmennyt yhteensopivuusongelmia joidenkin aihioiden kanssa? Itsekin tallentavaa DVD:tä etsin ja vaihtoehdot ovat edullisimmassa luokassa: LG DR175 Sony RDR-GX220S Panasonic DMR-ES15 Kiitollisena ottaisin vastaan kommentteja kaikista.
Itsellä sama homma,olen katsastellut noita LG,n Sony,n ja Panasonicin laitteita.Näillä näkymin olisin LG,n suuntaan menossa. LG DR 7500 LG DR 198H LG DR 175 Sony. RDR GX 220S RDR GX 210S Panasonic. DRM ES15
Mulla pimahti Panasonicin DRM-ES10, suosittelivat DRM-ES15:sta, mutta en tiedä... mitä sanoisitte Samsungin DVD-laitteista? Voiko muuten katsoa LP-nopeudella levytettyjä ohjelmia muun merkkisellä laitteella kuin millä ne on "äänitetty" ? LG on loistava merkki, löytyy muutama muu senmerkkinen apparaatti.