Tietääkö kukaan mitään hyviä moninpelejä tietokoneelle, ps2:lle tai gamecubelle, joita tosiaan pelataan ' hotseatissa '. Kavereiden kanssa on aina mukava pelata mutta nyt on puute uusista peleistä...vanhat alkavat tylsistyttää. Joten tänne vaan postailemaan kaikki hyvät pelit, vanhat ja uudet, freewaret, sharewaret, sama se.
Worms-sarjan tuotteen. Näillä peleillä saat kunnon tappelun aikaan kavereittesi kanssa "Älä mua ammu, ammu tota. Sää aina ammut vaa mua!!!" Itse pidän enemmän näistä 2d-wormsseista, joista uusin taitaa olla World Party...
mm worms onkin tuttu,pelannu jo monta vuotta sitä, saanen huomauttaa että Worms World Party on p***a, kun verrataan Worms Armageddoniin Mitään muita pelejä ?
Aivan loistava "hotseat" peli on Heroes of Might and Magic III http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes3/heroesofmightandmagic3iii.shtml Ton pelin parissa kuluu äkkiä tunteja ihan huomaamatta. Pitäis löytyä halvalla hintalapulla varustettuna pelikaupasta suht vaivattomasti.
Ite pelaillaan tässä kaveriporukassa pitkästä aikaa Risk 2 peliä hotseatissä. Ainakin vielä toistakseks on into säilynyt ja säilyy varsinkin jos on useampi pelaaja.