Terve, olen etsimässä uutta konetta kone saa olla pöytä kone(Pelkkä pönttö ei näyttöjä tai mitään!) tai Kannettava(Plussaa jos olisi). Rahaa siihen olisi vain noin 700 alle laittaa jotain siinä paikkeilla 700.. Koneen pitäisi pyörittää Age of Conan:ia ja muitakin pelejä ja koneella pitäisi pärjätä vielä monta vuotta elikkä ei olisi mikään 1-3 vuoden kone.. Mieluiten suomesta jos mahdollista. Ja valmiina saisi olla viiruksen torjunnat ja muut käyttöliittymät(Tai jotain ). Kiitos todella paljon jos joku tälläisen löytää itse olen etsinyt mutta en ole löytänyt.
Tuossa olisi: http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=62446,32184,76677,40419x2,41955,61050 Näyttistä kannattaa odottaa tuonne loppu kuulle, kun silloin tulee atin uudet näyttikset eli tuohon hintakoriin en laittanut näyttistä e8400 prossun riittää boxen mallina (on mukana prossu tuuletin) jos et pahemmin kellota, mutta jos kellotat niin osta tray malli (ei ole prossu tuuletinta) tai boxen malli ja et laita siihen sitä mukana olevaa prossu tuuletinta Tässä olisi ihan hyvä prossutuuletin: http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=74947
Tuosta temen setistä vaihtaa kotelon ja powerin sonata III:een niin jää rahat aitoon Winukkaan. Kaveri tais olla kuitenkin käyttistäkin vailla.
Mitään Antec NeoHEa vaan Corsair VX450W ja kopaksi esim. Nexus Caterpillar... tällöin jää hieman enemmän pelivaraa muihinkin osasiin. Kiintolevyksi ottaisin edelleen sen WD6400AAKSin kolmen vuoden takuusta huolimatta. Ei periaatteessa eroa viiden vuoden takuulla varustetuista RE2-sarjalaisista kuin hintansa perusteella. Ja IP35-E -fetisisteille voisi jo vähitellen laittaa jauhot suuhun, sillä prossua tuskin tullaan kellottamaan, jos kysyjä haluaa "viiruksen torjunnat ja muut käyttöliittymät" valmiina (mikä luonnollisestikaan ei ole kannattavaa, kun netistä voi ladata täysin päteviä ilmaisohjelmia kaupallisten tilalle, kuten Antivir, Spybot, CCleaner sekä Comodo).
No niin tuokin voisi olla ihan järkevää, kun en huomannut tuota käyttiksen tarvetta Niinkun tuossa Sonata III kotelossa on mukana myös hyvä 500w virtalähde Ja virustorjuntaa ei kannata ostaa, vaan hommaa netistä ilmaisen vaihtoehdon PS. Itelläkin on toi Antec sonata III kotelo 500w virtalähteellä ja olen todella tyytyväinen, eli suosittelen sitä