Edulliset 2.1 kaijuttimet ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pekumies 20.11.2007.

1. pekumies

pekumies Guest

Elikkä otsikkokin sen sanoo, haulla löytyi yksi topikki, joka oli jo suhteellisen vanha, joten tein uuden.

Millaisia kokemuksia teillä on esim. logitechin X-230 tai X-240 ? Z4 ois huomattavasti parempi, mutta ei oikeen raaskis pelkästään tietokoneella kuunteluun noin kalliita ostaa. Mielipiteitä siis kaipaisin, kummat on paremmat ?

Ihan normaaliin musiikinkuunteluun ja pelien pelailuun tulee nuo, ei siis tarvita mitään älyttömän hyvää äänentoistoa, vaan sellainen keskivertoa parempi. :)

Kiitos.

E: Tuli jo hätäiltyä ja tilasin jo tuon X-230 sarjan, kun oon lukenu pelkkää hyvää siitä ja tuossa 240 sarjassa oli heikompi subi.

Silti mielelläni kuuntelen parit kommentit tuotteesta, ennenkun modet laittaa tämän lukkoon.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.11.2007
  2.  
  3. schnappi

schnappi Guest

Mitä itse olen noita kajareita kokeillut (kaverilla) niin ihan hyviltä tuntuvat. ja tohon hintaan ei tietty mitään erikoishyviä saa mutta mielestäni noissa on hinta/laatu suhde melko kohdallaan.

4. Delf

Delf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä valinta. Täältä löytyy samanlaiset. Basso on aika voimakas ja ei äänenlaadussakaan mitään valittamista.

5. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Täällä modet eivät pistä tällaisia ketjuja kiinni.

Itsellä on logitech z5400:set. Mitä nyt kahdella kaverilla on nuo z230:set, on ne ihan peruskajarit, eikä hintalaatusuhteeltaan ole huonot. Basso on ihan ok tuohon hintaluokkaan, mutta ei sitä kyllä bassokajariksi voi sanoa. Esim. Youtubestakin löytyvillä bass testereillä bassontoisto loppuu liian korkealle, sen jälkeen on aika no.. hiljaista. ;) Eli ei niiltä hirveästi kannata olettaa. Mutta tuohon hintaluokkaan mainio hankinta kuitenkin.

6. pekumies

pekumies Guest

Aha, okei.

Tosiaankin ei enää hirveesti ollut panostaa äänentoistoon, kun just uusi konekkin on tilauksessa. Tuohon hintaan ei voi odottaa mitään äärettömän hyvää äänentoistoa, mutta eiköhän se kuitenkin ole ihan kelpo sarja, ainakin mitä olen lueskellut. :)

7. Kaakatus

Kaakatus Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ettei olisi niin, että Tuben pakkauksesta johtuva heikompi äänenlaatu loppuisi kesken? Kuinka "ylös" tämä Logitech sitten jäi?

8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei se Tube voinut liian paljoa pakata, kun kunnon subeilla testi toimii. En osaa sanoa, että miten korkealta se bassontoisto loppui, joku osaisi varmaankin kertoa tarkemmin. Aika korkealta se kuitenkin "katkesi"

9. miccoXD

miccoXD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    osta logitechin z-2300 maksimi teho 400w ja maksaa enää jotain 130€... itellä on noi kajarit ja on todella hyvät

10. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Teholla ei ole mitään merkitystä.
    Todella hyvät korkeintaan omassa hintaluokassaan.

11. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu todellakaan ei mitään merkitystä tälläisissä asioissa. Ne o markkinamiesten puheita. Itse olen käyttänyt nyt 2+ vuotta logitech z3e kaijuttimia ja en on olleet riittävät.

Viimeksi muokattu: 23.11.2007
  12. pekumies

pekumies Guest

Nyt kävin hakemassa matkahuollosta paketin ja nyt on jo X-230 kiinni ja pientä testailuu.. Ihan kivasti kuuluu, mut ei heti viiti kaikkia ottaa irti. :) Hintaansa nähden tuntus ihan hyvältä ostokselta.

E: Nyt on hieman jo säädelty asetuksia ja testailtu enemmänkin, kun tuo subi on nyt tuolla pöydän alla. Tosi hyvin soi 5,25tuumaseks. Muutenkaan ei laitteissa mitään valittamista. :) Entistä paremmalta sijoitukselta nuo tuntuu, mitä enemmän kuuntelee.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.11.2007

Jaa tämä sivu