Edullinen kannettava hakusessa

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi B0ogieman 06.08.2011.

1. B0ogieman

B0ogieman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!

Olen aikeissa ostaa läppärin tai miniläppärin. Sillä olisi tarkoitus elokuvia katsella ja nettiä selailla. Joskus saatan jotain vanhaa JA2 pelailla, mutta siinä se käyttö suunnilleen on. Siinä pitää olla HDMI liitäntä. Hintahaarukka siinä 200-350€ ehkä hieman voin siinä joustaa, jos jotain todella hyvää ja erikoista on tarjolla siihen hintaan. Paria läppäriä olen katsellut, mutta ei noista kauheasti tietoa ole.

Tiedän että tolla hinnalla ei huippukonetta saa, mutta eiköhän mun käytössä riitä.

Tossa pari löytämääni vaihtoehtoa:

Kuullut olen, että acerit ei ole kauhean kestäviä. Pitääkö paikkansa? Muita puolia tosta?

Asus on kuulemma merkkinä parempi, mutta en ole varma muista ominausuuksista ja siitä onko tuossa HDMI liitäntää. Ja ilmeisesti näyttö on huonompi?

Onko tarjolla muita vaihtoehtoja? Riittääkö noiden miniläppäreiden 1gb ram muisti mihinkään? Saako sitä laajennettua? Täysikokoinenkin läppärikin kelpaa jos sopiva tarjolla. Miten noiden miniläppäreiden resoluutiot taipuu tv kuvaan sen hdmi kaapelin kautta?

2.  
  3. B0ogieman

B0ogieman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö kukaan osaa auttaa?

4. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Läppäri

Tuo tai tuo sinun Aceri.
    Aceri ei ole ehkä merkkinä arvostettu, mutta ihan ok :)
    Maanantaikappaleita on harmillisen paljon, mutta niin on muillakin merkeillä.

Viimeksi muokattu: 13.08.2011

Jaa tämä sivu