1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

eDonkey

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi ToniP 27.03.2002.

1. ToniP

ToniP Guest

Mikä tossa eDonkeyssä on niin hyvää (en ole koskaan kokeillu). Silloin harvoin kun jotain p2p-ohjelmaa käytän niin käytän kazaa:ta. Ei tarvi kikkailla asetusten kanssa kunhan vaan imuttaa mitä haluu. Ennen kun haukutte mut pystyyn niin muistutan että en ole koskaan edonkeytä käyttänyt mutta viestien perusteella se vaikuttaa todella hankalalta.

2.  
  3. Destroyer

Destroyer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mä en liioin oo läyttänyt ja ajattelin kokeilla mut kokeiluksi jää eli lähden kyllä kattelemaan jotain muuta "helpompaa" ohjelmaa koska ei todellakaan kiinnosta harjoitella noin sekavaa / epä käytännöllista ohjelmaa

4. Morrigu

Morrigu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onhan Kazaa ihan näppärä, ja jotain (esim audio) kannattaa imuttaa kazaasta ennemmin kuin edonkeysta.
    eDonkey rokkaakin sitten kun pitää etsiä jotain vähän harvinaisempaa, tai sitten isot tiedostot.. Kyllähän kazaastakin saa 600+mb tiedostoja, mutta läheskään aina ei voi olla varma niiden laadusta (oli kyseessä sitten video tai .iso).
    eDonkeyssa on pieni ja osaava piiri. Siirtonopeudet ovat yleensäottaen huonoja, etenkin palomuurin takaa. Mutta imutukset ovat laadukkaampia jos vain vähän kattoo mitä imuttaa. Kazaasta minulla oli suuria ongelmia saada esim ViTEn, DVL:n tms julkaisuja.
    Mutta enpä ole kazaata käyttänyt moneen kuukauteen aktiivisesti. Audiogalaxy rokkaa audio-puolella (1000 kertaa parempi valikoima kun Kazaassa), ja eDonkey sitten taas muissa haettavissa tiedostoissa. Kazaa on vähän niinkuin keskiverto-ohjelma noiden väliltä :)

Siis mun mielipide..

Hauskaa pääsiäistä kaikille :)

Jaa tämä sivu