1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

edonkey serveri

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi make55 05.11.2001.

1. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Latasin edonkeyltä dserverin, mutta kuinka ottaa se käyttöön? Kun on kiinteä wlan-yhteys, niin sitä voisi käyttää hyödyksi ja saisivat suomalaisetkin vähän nopeamman linkin käyttöönsä.

2.  
  3. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    175
    Pisteet:
    143
    Periaatteessa ainoa mitä tarvitsee tehdä on ajaa itse softa ja säätää .ini tiedosto (.exe:n hakemistoon) kuntoon. Pienet ohjeet siihen mitä .ini:ssä voi säätää ovat tuossa:

http://www.edonkey2000.com/aboutServer.html

4. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tein neuvon mukaan, mutta, serveri kyllä on ja toimii, vaan ei näytä mitään tekstiä, minkä kirjoitin siihen ini-tiedostoon tai suoraan dossissa. Ainoa mitä näkyy on oma IP-osoite, josta kukaan ei tiedä mistä päin ollaan, eikä myöskään serverilistassa ole mun IP-osoitettani. Mikä neuvoksi?

5. YaRi

YaRi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeileppas yhdistää itse omalle serverillesi edonkeyllä.Lisää manuaalisesti serveri listaan.

Laita iniin rivi seedip=123.123.123.123 ,missä IP on varmasti toimivan serverin IP-osoite ja POISTA .met -tiedostot dserverin hakemistosta ennen kuin käynnistät.
    Kyllä se kuvaus tulee sinne serveri listaan kun lisäät omaa tekstiäsi iniin name ja description riveille.

Jaa tämä sivu