Easy CD-DA Extractor v6.0.0

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi ryde10 04.03.2004.

  1. ryde10

    ryde10 Regular member

    Liittynyt:
    11.05.2003
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Huomaan, että uusin päivitetty versio toimii jopa minunkin koneessani! Koskahan me saadaan siihen suomenkieli mukaan? On luultavasti tällä hetkellä paras soffa tekemään varmuuskopiota cd levyistä!? Yksi niistä harvoista ohjelmista, mistä kannatta maksaa ja käy vieläpä ilman luottokorttia!
     
  2.  
  3. Voltaren

    Voltaren Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2002
    Viestejä:
    614
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kovasti se Poiko yrittää sitä kotimaista kielipakettia saada väännettyä, saa nähä koska ilmestyy.

    Se vaan tossa ohjelmassa askarruttaa kun pari/kolme versionumeroo taaksepäin toi softa käytti LAME 3.95.1 enkooderia.. meni muutama päivä ja tuli päivitys joka käytti alpha versiota eli LAME 3.96:sta... syyksi alpha versioon Poiko itse sanoi että LAME 3.95.1 oli liian buginen..
    No taas kului pari päivää ja tuli uusi versio joka käytti jälleen LAME 3.95.1.. eli juuri sitä mitä Poiko itse oli sanonut huonoksi..

    Et ota nyt sit tosta selvää.

    Itse käytän EAC:tä ja ei voi olla kuin tyytyväinen.
     
  4. Rawman

    Rawman Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2004
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    Sitä oon ihmetellyt, että onko tuossa roxion softassa "isojen r-levyjen" siis yli 800MB tukea?
    Muuten olen hyvin tykästynyt roxion aikaisempiin softiin, mutta kun en enää käytä 700Mb:n levyjä, niin onkohan tuo versio 6 siinä mielessä turha ostos?
     

Jaa tämä sivu