Hei, Ongelma koskee siis DWA-111 usb adapteria. Laite on toiminut moitteetta win7 64bit kanssa jo viikkoja, mutta tänään se alkoi temppuilla oudosti. Ensin laitehallinta alkoi ilmoittamaan "unknown usb device" ilmoituksella eikä suostunut tälle löytämään ajureita(en tiedä miksi ajuri olisi edes kadonnut. Kun liitin koneen piuhalla nettiin haki winukka ajurin myös adapterille ja nyt se näkyy omalla nimellä ja toimivana laitehallinnassa. Kun poistan piuhan toimii netti nyt määrittelemättömän ajan langattomasti(10min-2h) hyvin. Jossain vaiheessa kuitenkin netti poikkeaa ja tehtäväpalkin kohtaan jossa normisti näkyy langattoman palkit tulee punainen rasti ja lukee "no connections". Tikun venkslaaminen pois ja takaisin saattaa saada sen toimimaan uudestaan tai sitten ei(olen koittanut eri usb porttejakin tuloksetta). Myös nettipiuhan kytkeminen jotenkin tuntuu "elvyttävän" langattoman yhteyden takaisin. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia ja osaisi auttaa? Olisikohan ko. halppis tikku jopa jotenkin fyysisesti rikki? Kiitos
Oletko yrittänyt asentaa uudelleen ajureita? Minulla kävi samanlaista ongelmaa kyseisen tikun kanssa, mutta uudelleen asentaminen auttoi minulla.