Muutama kysymys liittyen tietokoneen liittämisestä lcd televisioon. Onko käytännössä suuri ero sillä, liittääkö tv:n tietokoneeseen DVI single- vai dual link kaapelilla (DVI-HDMI)? Tuntuvat nuo dual link kaapelit olevan korkeissa hinnoissa verrattuna single link kaapeleihin. Ei tekisi mieli ostaa sitä, ellei mainittavaa hyötyä edes ole. Korkean hinnan takia kysyisin samalla myös, että onko väliä liittääkö tv:n tietokoneeseen DVI-HDMI -adapterin ja HDMI-kaapelin avulla vai kannattaako mielummin liittää se edellä mainitun DVI-HDMI -kaapelilla suoraan? Ja pitääkö tässä kiinniittää jotenkin erityisesti huomiota DVI-HDMI -adapteriin, eli onko tässäkin olemassa erikseen dual- ja single link malleja? Jos sillä jotain merkitystä on, niin näytönohjaimeni on Club 3D Geforce 8800 GT 512 ja tv on LG 32LG3000. Toivottavasti ymmärsitte kysymykseni, kun olen itse hieman hukassa tämän aiheen kanssa. Kiitos jo etukäteen!
Tuossa telkkarissa riittää ihan tuo single-linkki. Eipä sillä mitään merkitystä ole, mutta minä ottaisin mielummin tuon adapterin ihan vaan sen vuoksi et sitä HDMI-kaapelia voi käyttää myöhemmin muihinkin tarkoituksiin.