DVDR-levyjä saksasta?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tuomasp80 30.06.2003.

1. tuomasp80

tuomasp80 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon tilaamassa Jes-computerista (www.jes-computer.de) sata levyä DVD+R:iä. Hinnat samalla tasolla kuin Digital Promotionsilla mutta postikulut vain 17 euroa Suomeen. Onks joku tilannut täältä tai muualta saksasta??

2.  
  3. amtiainen

amtiainen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No en ole nyt itse DVD-R levyjä ostanut mutta CD-R ja DVD koteloita saksasta. Itse olen kyllä ihmetellyt miten porukka on niin hullaantunut Digital Promoon vaikka sen postikulut ainakin sivujen mukaan suomeen on todella korkeat 38eur.

Ihmiset ovat varmaan sokaistuneet varmaan siitä että siellä DVD levyt ovat hurjat 0,1euroa halvemmat kuin saksassa (tai paikasta josta itse ostin dvd koteloita) mutta sitten postikulut ovat noin 10-16eur kalliimmat. Tosin saksassa ei monessa halvassa paikassa ole tukea Visa kortin käyttöön mutta itseäni se ei ole pahemmin haitannut kun en muutenkaan omista Visa korttia.

4. Adder_78

Adder_78 Guest

Paljonko Saksasta on postikulut Suomeen jos tilaa n. 30 Kg tavaraa? Ehkä suurin osa vierastaa Saksalaisia nettikauppoja kun eivät osaa saksaa. usein nuo sivustot on joko täysin saksankieliset tai sitten ne on yritetty kääntää englanniksi, mutta silti sieltä ei löydy kaikkea tietoa englanniksi. Hieman jos kehittäisiät sivustojen käytettävyyttä niin sieltä voisi joskus jotain tilatakkin. :eek:)

Olen myös kuullut että takuuasioiden kanssa joutuu hieman tappelemaan jos ei itseltä saksankieli luonnistu...

5. Quattro

Quattro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok toiminut tähän asti. Olen tilannut useammastakin kaupasta..olisko ollut pc-king tms.

6. Jarpo

Jarpo Guest

Itse olen tilannut nykyään Saksasta elektroniikkaa / atk-roinaa. Joskus aiemmin 90-luvulla UK:sta.

Postikulut ovat edullisemmat, lähettävät myös postiennakolla tai voi maksaa visalla.. UK:n kohdalla punnan kurssi ei ole mitenkään hyvä..

Edit: varmista että postimaksu on 17eur. Kun 100kpl levyjä painaa jotain yli 1.5kg...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.07.2003
  7. Adder_78

Adder_78 Guest

On se ainakin parempaan suuntaan koko ajan menossa... joskus vuoden vaihteessa se oli jotain ~0.66 kun se nyt on ~0.69.

8. Diaboli

Diaboli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistäkääpäs linkkejä hyviksi todetuista saksalaisista kaupoista. Lähinnä DVD+-R:t kiinnostavat...

Viimeksi muokattu: 01.07.2003
  9. pekde

pekde Guest

Kyllä tuo pc-king.de vaikutti ihan hyvältä paikalta kun kävin sielä nuuskimassa tuossa äskön.
    DVD-R 4,7GB Primeon 10er Box maksoi ainoastaan 15.90 euroa.
    Postimaksut tosin ovat 31 euroa ilmeisesti aina, oli sitten 1 tai tuhat levyä, ainakin tilauksen mukaan. Ja postiennakolla ei tuolta saa tilattua.

Sitten lisää saksalaisia vaihtoehtoja etsimään.

10. Jarpo

Jarpo Guest

11. Börje

Börje Guest

0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Saksan Amazonista saisi (ilmeisesti!) Verbatimin dvd-r kiekkoja 25 kpl 50 euroon. Viitsisikö joku saksan kielen taitoinen käydä tarkistamassa toimitusehdot, postikulut yms. Toimitusaika taitaa olla 1-2 viikkoa.

12. kokooja

kokooja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  13. KalleAa

KalleAa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin Saksan Amazonista tuollaisen tekstin:

"*Computer- & Videospiele sowie Software können nur innerhalb der Europäischen Union, Liechtenstein und der Schweiz, Gibraltar und Andorra versendet werden. Artikel aus unserem Elektronik- und Foto-Shop sowie Artikel aus dem Bereich Küche & Haushalt können wir nur nach Deutschland und Österreich versenden. "

Eli minun ymmärtääkseni dvd aihiot ovat elektroniikka ja foto tavaraa, joita tomitetaan vain saksaan ja itävaltaan.

Jaa tämä sivu