Liekö kellään kokemuksia kyseisen ohjelman toiminnasta? Olisi seuraavanlainen ongelma: Eli ohjelmahan on todella helppo käyttää, menut ym.. Mutta varsinainen ongelma on kun poltan tiedostot dvd:lle, niin levy ei toimi kuin tietsikassa ei standalone soittimessa. Siis ensimmäinen menu (root) aukeaa nätisti, mutta "napit" ei toimi...? Olen koettanut jo lähestulkoon mitä tahansa, mutta aina sama juttu. Olen koettanut myös motion menua rootissa, sama juttu "motioni" pyörii nätisti ja siirtyy menu kakkoseen. Ja "napit" ei toimi. Olisi kiva tietää, jääkö jokin hem....n ruksi laittamatta johonkin Olis vaan kätsy softa, noita omia kuvauksia siirrellessä dvd:lle.
No, eipä varmaan auta kuin odotella, että saavat bugit fixailtua Ja jatkaa noilla vanhoilla tutuilla Maestrolla ja SpruceUpilla...
Ei auta vaikka onkin uusin versio käytössä... samat bugit... Menu, ja ääniongelmat on vieläkin. Toivottavasti ne korjaantuu joskus...
Kyllä minulla DVDLabilla tuotettujen levyjen menut on toimineet ihan hyvin. Johtuu ehkä siitä, että teen ensin DVDLabin tuotoksista imagen ImgToolsilla ja poltan sitten imagen DVDDecrypterillä. Mitenkäs olette muut polttaneet?
dvdlabilla tehdyt levyt ei tunnu toimivan ainakaan citymarketin sansuilla tms. samalla koneistoilla olevilla vehkeillä. vähemmän bugisilla kuten pioneerin, sonyn ja philipsin soittimilla tuntuu kyllä toimivan. (ainakin niillä joilla tyyppäsin) edit: typo