DVDLab "ongelma"

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi petrau 04.09.2003.

1. petrau

petrau Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Liekö kellään kokemuksia kyseisen ohjelman toiminnasta? Olisi seuraavanlainen ongelma:

Eli ohjelmahan on todella helppo käyttää, menut ym.. Mutta varsinainen ongelma on kun poltan tiedostot dvd:lle, niin levy ei toimi kuin tietsikassa ei standalone soittimessa.

Siis ensimmäinen menu (root) aukeaa nätisti, mutta "napit" ei toimi...? Olen koettanut jo lähestulkoon mitä tahansa, mutta aina sama juttu. Olen koettanut myös motion menua rootissa, sama juttu "motioni" pyörii nätisti ja siirtyy menu kakkoseen. Ja "napit" ei toimi.

Olisi kiva tietää, jääkö jokin hem....n ruksi laittamatta johonkin :) Olis vaan kätsy softa, noita omia kuvauksia siirrellessä dvd:lle.

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

Se DVDlab on aika buginen softa... Varsinkin se menu tuottaa onkelmia

4. petrau

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm... sääli, sillä muuten ihan kelpo softa :)

5. Adder_78

Adder_78 Guest

Niin on... "hieman" samannäköinen kuin DVDmaestro. :eek:)

6. petrau

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, eipä varmaan auta kuin odotella, että saavat bugit fixailtua :) Ja jatkaa noilla vanhoilla tutuilla Maestrolla ja SpruceUpilla...

7. Quattro

Quattro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä minulla ainakin toimii ok, päivittäkää viimeisin versio.

8. Adder_78

Adder_78 Guest

Ei auta vaikka onkin uusin versio käytössä... samat bugit... Menu, ja ääniongelmat on vieläkin. Toivottavasti ne korjaantuu joskus...

9. RoopeT

RoopeT Guest

Kyllä minulla DVDLabilla tuotettujen levyjen menut on toimineet ihan hyvin. Johtuu ehkä siitä, että teen ensin DVDLabin tuotoksista imagen ImgToolsilla ja poltan sitten imagen DVDDecrypterillä. Mitenkäs olette muut polttaneet?

10. bloc

bloc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    dvdlabilla tehdyt levyt ei tunnu toimivan ainakaan citymarketin sansuilla tms. samalla koneistoilla olevilla vehkeillä. vähemmän bugisilla kuten pioneerin, sonyn ja philipsin soittimilla tuntuu kyllä toimivan. (ainakin niillä joilla tyyppäsin)
    edit: typo

Viimeksi muokattu: 08.09.2003

Jaa tämä sivu