DVDDecrypter Ongelma!

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi HiTi 25.02.2003.

1. HiTi

HiTi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ongelma on seuraava. Olen yrittänyt ripata erästä leffaa, mutta äänet ei tule koskaan kunnolla mukaan. Toinen surround kaiutin on poissa pelistä alussa+yleinen äänentaso on huomattavasti alhaisempi kuin originaalissa DVD:ssä.DD äänet toimii siis oikein originaalilta, mutta smartripper/DVDDecrypterillä ripattuna ei. Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi johtua??? Molemmmista softista on viimeisimmät versiot käytössä.

2.  
  3. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Siis kyllähän nuo softat varmasti toimivat. Nehän vain rippaavat kaiken materiaalin levyltä halutuista kohtaa. Eli rippaamalle kovolle leffan tulee mukaan kuva, ääni ja tekstit. Ja ääniä voi olla mukana pari - kolme sekä tekstejä jopa kymmenisen eri vaihtoehtoa.

Miten koetat soittaa noita AC3-ääniä kun olet ripannut ne? Onhan PowerDVD:stä / WinDVD:stä digitaalinen ulostulo valittuna ja oikeanlainen johto menee vahvarille? Kahdella RCA-piuhalla kun on pikkaisen huono niitä monikanavaääniä kuljetella stereolähtöihin.

4. HiTi

HiTi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu olen polttanut yhen kerran dvd2one:lla kutistetun leffan DVD-R:lle. Tuloksena oli silloinkin edellä mainittu ongelma. Sen jälkeen olen yrittänyt ripata ja toistaa powerDVD:llä, mutta ripattuja vobeja toistettaessa sama ääniongelma toistuu.

5. HiTi

HiTi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm...näyttäisi siltä, että originaalissakin on ääniraidassa vikaa. Eli softat toimi niinkuin pitääkin. Kiitoksia kumminkin vastauksesta. Ihmettelen kyllä nykypäivänä miten tälläisiä julkaisuja pääsee levitykseen.

6. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Kyllä minä olen nähnyt montakin viallista julkaisua. Laaduntarkkailun parantaminen olisikin täten hyvä vastaisku noilla "susille". Hyvä että homma selvisi.

Jaa tämä sivu