DVD_levyistä meikkipeilejä...

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pcmate 06.03.2004.

1. pcmate

pcmate Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onnistutteko te yleensä ottamaan kopiota polttamastanne dvd-levystä pc:llä siten, että levystä ei tulisi pelkkää meikkipeiliä?
    Olen tänään jo kolme meikkipeiliä saanut aikaan, joten riittää. DVD-levyillä on ollut omia videokuvauksia, ei siis mitään kopiointisuojattua.

Onkohan tavallista, että dvd-levyyn tulee ihan loppupäähän jotakin häikkää? Olen kuullut, että huonoille kiekoille ei kannattaisi täyteen kirjoittaa.
    Mä olen kyllä käyttänyt laadukkaita Philipsejä, mutta pannunalusiksi nekin näyttävät muuttuvan.

2.  
  3. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En nyt tiedä noitten philipsien laadusta, mut mä jätän aina parisataa viimestä megaa kirjottamatta. Siis hajoaako levy kun otat siitä kopion vai mitä käy ?

4. pcmate

pcmate Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelmat ovat kopioiden kohdalla olleet epämääräisiä, ilman mitään sääntöä.
    Autaakohan esim. tuohon loppupään ongelmaan, jos kirjoittais pienemmällä nopeudella?
    Mun asema tukee 4x polttoa samoin kuin levytkin.

5. TTW

TTW Guest

Jos levy vain tukee pienempää polttonopeutta ja kiire ei ole mihinkään, niin kannattaa suosia 1-2x nopeuksia. Itselläni ainakin tulee tuopinalusia näin paljon vähemmän. Ei se Philips tosiaan tarkoita välttämättä laatulevyä.

Ilmoittaako ohjelma mitään virhettä? mitä ohjelmaa käytät?

6. blackmoon

blackmoon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    philips = paska! kokemus tosin tulee elektroniikka puolelta, mutta niin karvaana etten osta enään edes philips-hehkulamppuja:)

7. pcmate

pcmate Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis jos levy tukee 4x polttoa, niin ei välttämättä silloin tue pienempää, esim. 2.4x ? Ymmärsinkö oikein?

Kone valehtelee vain, että poltto onnistui - ja kuitenkin viimeiset 10 min nykii?
    Onkohan niin, että laadukkaampi aihio selviäisi tuosta paremmin?
    Täytyy vielä harjoitella rw -aihiolla ja jos sillä onnistuu, niin voiko suoraan vetää johtopäätöksen, että aihiossa vika nykytysongelmaan?

8. pcmate

pcmate Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totesin, että nykivät levyt toimivat pc:ssä ilman virheitä, ainoastaan dvd-soittimessa nykii loppupää. DVD-soitin rouskuttaa, ihan kuin ei saisi luettua kunnolla ja siksi nykii.

Nyt sitten poltin levyn 2.4x ja toimii jo dvd-soittimessakin. Pitänee alkaa polttamaan vaan pienemmällä nopeudella, kuin mihin ilmoittavat levyn ja polttimen pystyvän.

9. toukkaman

toukkaman Guest

Ei pitäisi sotkea kodinkoneita ja viihde elektroniikkaa.

Eikö sillä Bondin Jaskallakin ole Philipsin partakone?

Polttelen aina kaikki kiekot 2x niin ei varmasti tule coastereita.

Jaa tämä sivu