Niin, joskus luin täältä, että AVI koodaaminen (S)VCD:ksi onnistuu tekstien kera pelkästään DVD2SVCD:llä, muuta olen kadottanut ohjeet… Eli mulla taitaa olla asetukset vähän päin metsää tällä hetkellä… Kuinka esim. TMPGEnc:n ---> Environmental setting ---> AFAPI Plug-In pitää olla?!? Jossain mättää, koska koodauksessa jälkeen bbMPEG valittaa, ettei saa Input tiedostoa auki… (tämä tapahtuu vain avi:lla, johon olen laittanut sub:it) Ennen toimi kaikki OK, mutta jouduin tyhjäämään koneen ja ne niistä asetuksista… SUURI KIITOS!!!
http://www.nefernetti.com/avi2svcd.htm Jos käytät DVD2SVCD+TMPGEnc yhdistelmää, ei niillä enviromental-settingseillä ole merkitystä. (Niitä tarvitsee muuttaa vain jos käytät pelkkää TMPGEnc:ia ja direct vosub:ia.)
Mutta miksiköhän bbMPEG valittaa, ettei voi tehdä videolle mitään...? Valittaa ihan siinä sen ohjelman loppu vaiheesa, kun se tekee sitä videotiedostoa... Ongelmia ei ole DVD:n kanssa tai AVI johon ei laita tekstejä...
Niin, se DVD2SVCD:n ohjelma bbMPEG valittaa tällaista...Error reading from an input file Mistähän voisi kiikastaa?