dvd

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi pasihy 31.08.2009.

1. pasihy

pasihy Guest

moi

tarkoitan video-ts muoto pitäisi muuttaa avi muotoon ja polttaa levylle millä ohjelmalla pystyy

2.  
  3. AlluDaMan

AlluDaMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Tee suoraan AutoGK:lla - samat sälät kuin Gordian Knotissa...kaikki vain helpommin yhden "softan" alla ohjattavissa.

Selkeät ohjeet täältä

5. pasihy

pasihy Guest

moi

minun kone ei lataa tuota ohjelmaa minun koneelle olisko jotain muuta ohjelmaa

6. pentsu

pentsu Active member

Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Miten niin ei lataa??? Sinun täytyy vähän auttaa sitä painamalla LATAA nappia...

7. pasihy

pasihy Guest

moi

olen joskus ladannut tuon ohjelman koneelle mutta poistin sen vahingossa minun koneelta minun kone ei lataa sitä uudestaan jostain kumman syystä mikä avuksi

8. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    eh?

Jos se ei edes lataa, niin yrittäkö se ladata SAMAN NIMISEN tiedoston päälle?

Mikä on "virheilmoitus" kun yrität ladata?

- Yritä ladata eri paikkaa/kansioon TAI nimeä ladattava tiedosto esim. "Auto.exe" nimiseksi ennen kuin aloitat sen lataamisen.

Oikeastaan en todellakaan käsitä miksi et pysty sitä lataamaan, eli sitten sinun virustorjuntaohjelma pidä sitä jonakin viiruksena ja sen takia estää sen lataamisen?

9. pasihy

pasihy Guest

moi

kyllä se lataa ton ohjelman mutta se samalla poistaa ton ohjelman eikä ilmotan mitään viirusta olisko joku toinen ohjelma

Jaa tämä sivu