DVD Stylella tehdyt menut eivät toimi!!!!

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi DFC1984 10.02.2007.

1. DFC1984

DFC1984 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen nyt tässä pitkän tovin ihmetellyt ja yrittänyt selvittää sellaista ongelmaa tälläisen ohjelman kun DVD Style, jolla tehdään valikoita DVD -levyihin. No en ole vielä onnistunut polttamaan valikoita levylle. Polttoohjelmana on Nero. Kaikki menee hyvin loppuun saakka, kunnes kokeilen levyä polton jälkeen, niin levy on ihan kummallinen. Levy lähtee käyntiin ihan hyvin, mutta kun levyn sisältö tulee esiin eli se tekemäni menu-valikko, niin mikään ei toimi. DVD-levy jumittaa paikallaan vaikka painaisi ohjelman nimeä ,jolloin ja se pitäisi lähteä pöyrimään.

Olisko jollain viisaalla viisasta neuvoa miten saan homman rulaamaan?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kokeilitko sekä DVD-soittimella että tietokoneella tarkistaa tuota menun toimivuutta?
    Ja käytössä uusin versio DVDStyler:istä?

4. DFC1984

DFC1984 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVD Stylen versio on 1.4 ja olen kokeillut tietokoneella ja uudemmalla DVD soittimella, ja tulos on ihan sama: ei toimi!!!

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Toimiiko jos tekee yksinkertainen menun tuolla ohjelmalla sekään lainkaan tietokoneella?

6. Mummy

Mummy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletkohan polttanut oikeat filut...

kun olet valinnut videot ja tehnyt valikot painat ratasta valittet temp kansion, pistät ruksin kohtaan "Just Generate" ja painat "start".
    Ohjelman lopetettua Sinulla pitäisi olla Temp kansiossa VIDEO_TS kansio joka sisältää ko dvd.hen poltettavat filut...

Nerossani vain DVD-Video files vaihtoehdolla haetaan ko. kansiosta filut ja poltetaan ne ohjelma itse osaa asettaa oikean kirjasin tyypin levylle sun muut asetukset tie sitten miten sulla.

Niin levyäsi vai filuja?
    Itse käytän Power DvD softaa filujen tarkistukseen ennen polttoa...
    "Open DVD file on hard disk drive"

Viimeksi muokattu: 13.02.2007

Jaa tämä sivu