DVD-sotin ei soita DVD+/- RW levyjä vaikka pitäisi?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi tsmaiden 10.01.2007.

1. tsmaiden

tsmaiden Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin juuri Panasonicin DMR-WS15 DVD-tallentimen joka lukee ja tallentaa DVD -/+ R, -/+ RW, -/+ DL sekä RAM levyjä. soittimessa on DivX jne. jne.

Ongelmana on, jos laitan DVD +/- RW levyn, jolle olen polttanut leffan, soittimeen, niin soitin sanoo, että "levyä ei ole formatoitu kunnolla, haluatko formatoida sen käyttämällä dvd-management ohjelmaa"

jos valitsen "EN" soitin ei toista levyä. Jos taas "KYLLÄ" niin levy luonnollisesti tyhjentyy. Olen koittanut formatonnin jälkeen polttaa leffaa uudelleen mutta sama juttu tulee taas.

Ajattelin kokeilla levyn viimeistelyä polton yhteydessä niin luuletteko, että se auttaisi? viimeistelynhän saa pois formatoimalla uudestaan? Ja käytän NERO ohjelmaa polttamiseen niin sieltä ei voi mielestäni valita "viimeistele levy"-kohtaa DVD-/+RW levyille. Onko vinkkejä miten sen voisi tehdä jos se mahdollisesti auttaisi vai onko joku muu keino? Kiitos!

2.  
  3. tsmaiden

tsmaiden Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin juuri Panasonicin DMR-WS15 DVD-tallentimen joka lukee ja tallentaa DVD -/+ R, -/+ RW, -/+ DL sekä RAM levyjä. soittimessa on DivX jne. jne.

Ongelmana on, jos laitan DVD +/- RW levyn, jolle olen polttanut leffan, soittimeen, niin soitin sanoo, että "levyä ei ole formatoitu kunnolla, haluatko formatoida sen käyttämällä dvd-management ohjelmaa"

jos valitsen "EN" soitin ei toista levyä. Jos taas "KYLLÄ" niin levy luonnollisesti tyhjentyy. Olen koittanut formatonnin jälkeen polttaa leffaa uudelleen mutta sama juttu tulee taas.

Ajattelin kokeilla levyn viimeistelyä polton yhteydessä niin luuletteko, että se auttaisi? viimeistelynhän saa pois formatoimalla uudestaan? Ja käytän NERO ohjelmaa polttamiseen niin sieltä ei voi mielestäni valita "viimeistele levy"-kohtaa DVD-/+RW levyille. Onko vinkkejä miten sen voisi tehdä jos se mahdollisesti auttaisi vai onko joku muu keino?

Ja sen verran vielä, että DVD-/+ R levyt toimivat kyllä ihan normaalisti..

4. June74

June74 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 11.01.2007
  5. espii

espii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä Nero:lla pystyy "viimeistelemään" DVD-+RW:t myös, levyn formatointi todellakin poistaa tuon myös.

Samaten tallentimella poltetut levyt pitää sulkea, jos haluat niitä toistaa jossain toisessa dvd-soittimessa.

Jaa tämä sivu