DVD soittimen kiinnittäminen koneeseen

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi EthernetC 02.08.2004.

1. EthernetC

EthernetC Guest

Miten sais DVD soittimen koneeseen liitettyy? mulla on tossa tommonen Sansuin kotiteatterijärjestelmä ja haluisin sen koneeseen : ) mulla ei oo SB livee tai muuta sen tapasta..tai on täs normaali integroitu paska äänikortti =D

2.  
  3. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis vedät siitä sun integroidusta äänikortista piuhan suoraan siihen Sansuin kotiteatterijärjestelmään johonkin vapaaseen sisääntuloon ja vaihdat oikeelle laitteelle siitä Sansuista eli siis esim. aux ja pitäs toimia...tota DVD soittimen liittämistä en oikein ymmärtänyt, että mitä järkeä siinä on...??

4. EthernetC

EthernetC Guest

Kiitos, haluun kuunnella musaa ja kunnolla, olis muutenkin kivempaa kattoo leffaa ja kuulla paremmilla äänillä,eli eiku kytkemään

5. EthernetC

EthernetC Guest

siis mihi se pitää pistää, Spdiffii vai toho äänikorttii? ei meinaa onnistu..

6. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli siis äänikortin out liittimestä kotiteatterijärjestelmän in liittimeen...normaalisti hommaan soveltuu piuha, jossa on toisessa päässä 3,5 mm stereo liitin ja toisessa päässä normaali RCA liitin...eli siis 3,5 mm liitin tulee tietokoneeseen ja RCA kotiteatterijärjestelmään...

7. EthernetC

EthernetC Guest

Yritän.. ei meinaa taho onnistuu toi, eiks sitä voi pistää toho SPDIF:fiin kiinni? =D, oon sit ihan aloittelia koneiden parissa mutta tajuun silti jotain..

8. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    kyllä sen SPDIF voi kanssa laittaa jos emolevystä sellainen paikka löytyy ja Sansui:sta löytyy sisääntulo.
    tollasella menee normi analoginen ääni...

Jaa tämä sivu