DVD-soitin sammuu heti kun sen laittaa päälle

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Anhhi 04.03.2006.

  1. Anhhi

    Anhhi Member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma ilmeni jo kuukausia sitten mutta nyt haluan tehdä asialle jotakin.

    Eli, minulla on JVC TH-A35 kotiteatterisetti. DVD-soittimessa on sellainen vika, että se sammuu itsestään kun sen laittaa päälle. Painoi siis sitten koneen virtanapista tai kaukosäätimen virtanapista. Näyttöön tulee tuttuun tyyliin "Welcome", sitten hetkeksi "Reading.." ja sitten ennen kuin edes DVD-levyn kelkka ehtii avautua vaikka painelisi avausnappia jatkuvasti, soitin ilmoittaa "Good-bye" ja virrat menevät poikki. Ongelma ilmeni eräissä kotibileissä, mutta soitinta ei kuitenkaan käytetty mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin ihan normaaliin musiikin soittamiseen, ja loppuillasta se sitten teki tuollaisen tempun.

    Missä vika tai mistä pitäisi lähteä paikantamaan? Ainakaan kaukosäätimen virtanappi ei ole jumissa, olen sitä jo kokeillut viedä kantomatkan ulkopuolelle.
     
  2.  
  3. Punaparta

    Punaparta Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    102
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kovasti kuullostaisi siltä että laitte olisi ihan puhtaasti rikki.
    Suosittelisin viemään takuuseen jos vain on voimassa.
     
  4. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse yksi dvd-soitin aikoinaan teki samaa. Ei tosin heti sammunut, mutta esimerkiksi kun alkoi leffaa katsomaan niin ehti 10 minuttia katsoa niin laite sammui itsestään. Vein sitten takaisin liikkeseen kun oli vielä takuuta jäljellä ja sain uuden tilalle. Oli kuulemma muillakin ollut samaa vikaa (Merkkiä en muista, mutta oli joku halpamalli)
     

Jaa tämä sivu