Olen viikon ajan ollut NEC-1300 onnellinen omistaja. Hyvin on varmuuskopiointi sujunut rippaus -> DVD2One -> Nero Express kaavalla. Mutta nyt törmäsin eka leffaan (U-571) joka tuon rippaus & DVD2One käsittelyn jälkeen olikin liian iso. Eli testasin DVD Shrinkkiä, mutta Shrinkin tekemät .ifo ja .bub (vaimikäsenyton) eivät Nerolle kelvanneet. Tuloksena herja noista päätteistä ja poltto ei käynnistynyt. Suunnitelma B käyttöön, DVD2One:ssa on kohta jossa target size:n voi itse määritellä, joten laskin sitä juuri sen verran että leffa mahtui. OK, hyvin paloi ja olohuoneen Samsung näytti leffaa hienosti mutta kuva oli aavistuksen verran huonompi. Eli mikä Shrinkkiä vaivaa (ohjeitten mukaan olen näitä käyttänyt)? Kysymys kaksi; miksi eivät tekstitykset näy millään katseluohjemalla vaikka valmiissa poltetuissa levyssä sitten näkyvät? Eli ripattuissa ja/tai shrinkatuissa ei millään ohjelmalla näy suomenkieliset tekstit vaikka ne siellä ovat. Kokeiltu mm. WinDVD 2000, Zoom, jne...
Tekstitykset ei näy koska nuo softat ei osaa oikein pyörittää niitä leffoja kovolta... saat ne näkyviin tämän ohjeen vikan kohdan avulla eli "alternative method":lla http://www.doom9.org/mpg/hd-playback.htm
OK, kiitos. Tämä tosin oli se ongelmista pienin koska filmit katson kovolta DivX:nä. Halusin vaan varmistua että noi textitkin varmasti tulivat mukaan DVD2onella. Entäs se Shrink-ongelma? Any ideas...
mulla dvd2one ehdottaa aina target sizeksi 4452 ja se ei sovi, mutta minun pitää muuttaa kooksi 4400, niin sitten se mahtuu. ifoeditillä katsoessa näkyy tekstit.
Mulla Dvd2One Ehdottaa Kooksi 4472Mb, Mutta Laitoin Sen 4471Mb Koska Kerran Tuli Ongelma Sopivuuden Kanssa, Nyt Ei Ole Enää Valitellut Mistään...
[quite]Entäs se Shrink-ongelma? Any ideas...[/quite] Kokeilepa tehdä Imgtoolsilla ensin image ja polta se sitten DVDDecrypterillä, luulisi auttavan
Vanhemmissa versioissa oli pieniä bugeja. Uusin on nyt v2.3. Oletko kokeillut PowerDVD XP:llä ja valinnut siinä "Open DVD file on hard disk drive" ja sitten valinnut .ifo tiedoston. Se pyörittää leffan "Disk modessa" ja kaikki toimii kuten DVD-levyltä toistettuna..