Missä mahtaa olla vika, kun ei onnistu millään DVD RW-levyn tyhjennys? Olen kokeillut Nerolla, sekä Alcohol 120%:lla. Nerosta uusin versio. Molemmat ohjelmat valittavat, että levy ei ole RW. Levy on kuitenkin tullut aseman mukana ja päällä lukee hyvin selkeästi RW . Jotain pientä vinkkiä, mistä ongelmaa voisi yrittää etsiä. Asemalla palaa kuitenkin hyvin CD-RW -levyt ja olen kokeillut Nerosta useita eri versioita. Tällä hetkellä Nero 6.3.1.6. Asema on aivan uusi Lite-On 4Xpolttava moninormiasema ja levy siis mukana tullut lite-on 4X RW.
Eli logo levyssä on sama kuin tässä kuvassa vasemassa reunassa, mutta logon alla lukee DVD+r . Onko siis kyseessä uudelleenpoltettava levy, vai jotain muutatarkoittava logo?
Juuh tuo on plussa-formaatin logo. Monet sekoittavat tuon takia R levyn RW levyksi. Se on ollut ihan kerta tallenteinen levy, jolle olet polttanut.
Thx, eipä tarvitse enää sitten yrittää tuon tyhjennystä Onpa muuten hiukan epäselvät logot tavalliselle pulliaiselle. Voisi tyhmempi ihminen (kuten minä) luulla, että kun puhutaan levyjen yhteydessä RW:stä, niin se tarkoittaa uudelleenpoltettavaa.