DVD RW-levyn tyhjennys ei onnistu

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Tarmo78 28.03.2004.

1. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Missä mahtaa olla vika, kun ei onnistu millään DVD RW-levyn tyhjennys? Olen kokeillut Nerolla, sekä Alcohol 120%:lla. Nerosta uusin versio. Molemmat ohjelmat valittavat, että levy ei ole RW. Levy on kuitenkin tullut aseman mukana ja päällä lukee hyvin selkeästi RW . Jotain pientä vinkkiä, mistä ongelmaa voisi yrittää etsiä. Asemalla palaa kuitenkin hyvin CD-RW -levyt ja olen kokeillut Nerosta useita eri versioita. Tällä hetkellä Nero 6.3.1.6.

Asema on aivan uusi Lite-On 4Xpolttava moninormiasema ja levy siis mukana tullut lite-on 4X RW.

2.  
  3. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Ettet vain sekoita sitä (+)-formaatin käyttämään logoon, jossa lukee RW? :D

4. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli logo levyssä on sama kuin tässä kuvassa vasemassa reunassa, mutta logon alla lukee DVD+r . Onko siis kyseessä uudelleenpoltettava levy, vai jotain muutatarkoittava logo?

Viimeksi muokattu: 28.03.2004
  5. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Juuh tuo on plussa-formaatin logo. Monet sekoittavat tuon takia R levyn RW levyksi. Se on ollut ihan kerta tallenteinen levy, jolle olet polttanut.

6. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Thx,
    eipä tarvitse enää sitten yrittää tuon tyhjennystä :)

Onpa muuten hiukan epäselvät logot tavalliselle pulliaiselle. Voisi tyhmempi ihminen (kuten minä) luulla, että kun puhutaan levyjen yhteydessä RW:stä, niin se tarkoittaa uudelleenpoltettavaa.

Viimeksi muokattu: 28.03.2004

Jaa tämä sivu