YRITÄN SIIRRELLÄ ARVOKKAITA VHS NAUHOJANI DVD:LLE, PANASONICIN 60 DVD POLTIN TELKKARIN ALLA, LEVYT TILATTU SAKSASTA: cdrohlinge24, Toimitus ok, 50 levyä 70 euroa+12euroa jotain pankin maksuja, mutta: 15 levystä 9 on menny vitu...ja hermo menee+aikaa. Toimiiko näissä polttimissa yleenä muut levyt kuin esim Panasonicissa sen omat levyt? Eli Panasonicin valmistavat?
Minkä merkkisiä levyjä käytät? Tuntuvat olevan tosi halpoja. Suosittelen lämpimästi käyttämään kunnollisia esim. Verbatim tms. levyjä, kun tuollaista arvokasta materiaalia tallentelet. Haluathan sinä, että levyt toimivat vielä muutaman vuodenkin päästä! Noille halvoille en kannata laittaa mitään muuta, kuin jotakin täysin toisarvoista.
Levyt ovat merkkiä: AA-grade, 4,7gb-4xspeed, muita tietoja ei ole. Mistä mainitsemiasi levyjä saa edullisimmin? Ja onko suositeltavaa käyttää vain Panasonic levyjä? Valitsin mielestäni hieman parempia levyjä kuin halvimmat, mutta huonoja ovat, tai voihan vika olla polttimessakin? Mikä on muuten "normaali" suhde pilalle menneiden suhteen? tuskin sentään noin suuri kuin minun tapauksessa?
"Mikä on muuten "normaali" suhde pilalle menneiden suhteen? tuskin sentään noin suuri kuin minun tapauksessa?" Minä olen poltellut Philips-pöytätallentimella n. 60 eri merkkistä, parempilaatusta levyä ja meikkipeilejä on syntynyt 0 kpl. Kokeile, auttaako päivitys.
Tuo levyn nimikin jo kertoo että tuopinalusia siinä myydään. Yleensä nuo AA-grade ym hienot laatua ylistävät nimet vain kertovat siitä että yrittävät myydä paskaa kultana. Verbatimeja saa jo 1.5 euroa kpl saksasta ehkä niihin kannattaisi satsata mieluummin. ;o)