dvd+r poltot ei toimi Nero,Adobe Encore

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi minasina 05.06.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. minasina

minasina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    terve.

Ongelma on seuraavanlainen. Minulla on Adobe Premierellä editoitua matksua avi- muodossa, enkä saa mitää poltettua DVD-r levyille.
    Olen kokeillut polttaa Encorella ja noin 45 min encodauksen jälkeen tulee jotain " general erroria" tai "unknown error" tms. Olen myös tehnyt encorella imaget ( sekä ISO, että -img- päätteiset ) ja niiden poltto ei toimi Nerolla eikä Encorella.
    Tein myös projektistani encorella " disc folderin" josta löytyy siis Video_TS jne.
    Tämänkään poltto ei onnistu nerolla. Poltto alkaa normaalisti, mutta hetken se ilmoittaa että "polttoprosessi epäonnistui nopeudella 4x.

Tämän jälkeen yritin polttaa ihan vain avi- tiedostoja levylle, niin sama juttu. Asema kyllä lukee levyt ok.

Lueskelin noista aikaisemmista viesteistä tuosta Firmware jutusta. Voisiko se olla ratkaisu tähän hommaan? En kyllä juurikaan tajunnut siitä mitään, enkä osaa sitä varmaankaan asentaa. Aseman malli on HL-DT-ST DVD+RW GCA-4040N ja kone on HP Pavillion zv5000 sarjaa.

Ja toinen juttu. Olen suht vasta asentanut windowsin uudestaan ja mielessä kävi josko joku ajuri olisi jäänyt päivittämättä, mutta yritin päivittää ajureita ja ne pitäisi olla kunnossa. Asema siis toimi ennen windowsin uudelleenasentamista ihan normaalisti. Sen jälkeen ei ole tarvinnu muistaakseni poltella yhtään levyä.

Tuo Neron error Log löytyy kans, jos siitä jotain hyötyä on?

kiitos.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu