laitan lähipäivinä levytilauksen englantiin, joko tonne bigpocketsiin ( www.bigpockets.co.uk)tai digitalpromoon (www.digitalpromo.co.uk)jos Jyväskylän alueelta löytyy muutama innokas niin mukaan mahtuu tilamaan, postikulut/kulut jaetaan sen mukaan mitä sovitaan.
www.digitalpromo.co.uk Ehdottomasti tuonne, on ollut hyvä ja luotettava paikka. Valitettavasti sieltä oli tällä kertaa haluamani tuotteet loppuneet, joten jouduin keskittämään tämänkertaisen tilauksen toisaalle.
olen tilannut levyjä bigpocketsista jo useamman kerran, aina on kaikki tullut mitä olen tilannut ja homma on ollut ok. valitettavsti olen kuullut siitäkin, että kaikilla ei ole homma mennyt aivan putkeen.
Itselläni ei ole mitään valittamista bigpocketsin toiminnasta. Nytkin on tilaus sisällä. On postimaksutkin 20 kg asti puolet halvemmat. Nyt oli O1ne 1X DVD-R (LEADDATA01) kiekot 0,39£ kpl 25 kpl spindleissä. Ei hullumpi hinta.
Itsellä on kaksi kertaa kussut tilaus tuonne bigpocketsiin. Siellä on varmasti yksi maailman paskimmista asiakaspalveluista. Mykyään en enää sieltä tilaa mitään. Saksasta saa huomattavasti pienemmillä postikuluilla(20e)/pankkikuluilla(0e) kiekkoja ja dvd-kansia joten se on hyvä vaihtoehto jos ei halua ostaa jättierää kiekkoja. Varsinkin Verbatimien hinnat on mukavan alhaalla saksassa...
laitoin pari päivää sitten uuden tilauksen sisään taitaa olla nyt joulun alla niin paljon ruuhkaa, että tuskinpa saan levyjä ennen Joulua. luotin taas tohon Bigpocketsiin toivottavasti homma menee putkeen. "Adder_78" onko sulla hyviä esim. noista germaanialaisista firmoista niitähän voisi kokeilla seuraavalla kerralla varsinkin jos nuo Verbatimien hinnat ovat siellä kohdallaan.
http://www.technikdirekt.de/ on loistava paikka, jos vain luottokortti löytyy lompakosta. Eivät enää ota vastaan pankkisiirtoja. Sieltä saa suht halvalla Verbatimeja ja postikulut on suomeen 20e. http://www.nierle-shop.de tätä paikkaa on moni kehunut ja itsekkin sieltä juuri tilasin DVD-kansia. Sivusto on vielä Suomeksi ja maksaa voi myös tilisiirtona (eu-maksuna -> 0 euroa kuluja!) Ohjeet tulevat mailiin vielä suomeksi joten aika hyvää palvelua. Laittavat kuulemma saksalaiseen tapaa viinaksia paketin mukana ) Joten ei sovellu alkoholisteille eikä teinixeille ) Tuossa nyt pari mestaa, jotka tuli mieleen...
mää taidan testata tota www.nierle-shop.de seuraavaksi. kuinka nopeasti tavarat muuuten tulevat sieltä.
Nierlestä tilattiin myös tavaraa. Kaikki tuli perille ja sai pikku alkonkin mukaan. Pay-palin kautta muutama penni tuli lisähintaa mutta toiminnassa ei valittamista.
minua kiinnostaa edelleen kaunko tuolta www.nierle-shop.de tilattujen levyjen Suomeen tuleminen keskimäärin kestää, puhutaanko normaalisti yli vai alle 7 vuorokaudesta.
ok. kiitos tiedosta Tomcat. pitääpä tyypätä ensi vuoden puolella tota paikkaa, toimitus ajat näyttävät olevan aikalailla vastaavia kun noissa englantilaisissa paikoissa, mutta postikulut ovat tuolta germaaniasta huomattavsti halvempia.
Saksan postikulut on kyllä halvat, mutta levyhinnat ei. Joten Englantiin menee minun tilaukseni. Bickpocket antaa maksaa luottokortilla, mutta ei anna etukäteen mitään vinkkiä postikuluista. Paljonko se on niistä karhunnut? Löytyykö Englannista muita firmoja, joillapostikulut on vähän järkevämpää luokkaa kuin Digitalpromon 26?
Taitaa kummassaki (promo ja bigpocket) englannin paikoissa olla kummassaki samaa luokkaa postikulut, eli alle 1.5kg pakusta tais mennä n. 7euroo ja tämän painon yli menevät oli se 40euroo (taitaa olla yhtäkuin 26puntaa). -A.Hess-
www.lynxdv.com 1,49 kg asti 11 £ ja siitä 1.99 kg asti 14,50 £ ja sen yli 28 £. Se mikä tässä paikassa on minusta hienointa, niin todella nopeasti vastaavat sähköposteihin ja jos levyt eivät pelitä, niin suostuvat vaihtamaan. Itsellä kävi niin, ettei tuo LG:n romu poltin suostunut polttamaan kunnolla tietyn erän Ritekejä, niin lähettivät toisesta erästä 5 levyä testattavaksi. Totesin ne toimiviksi ja laitoin levyt takaisin ja odottelen ensi viikolla saapuvaksi tilalle levyjä tästä toimivasta erästä ylimääräisten kera (postikulujeni kattamiseksi). Epäilisin, että jos olisin tilannut monesta muusta paikasta, niin tällä hetkellä yrittäisin hukuttautua kehnon erän levyihin tai potkisin tuota nirsoa poltinta päivieni kuluksi. Ihan kummin vain.
bigpocketsista olen useammin tilannut. 20KG asto NYKYÄÄN maksaa 23,5£. Digipromosta 39,91£ 30 kg asti
niin se näyttää olevan 23,50£/20 kg bicpoketissa. no laitan ton seuraavan tilauksen menemään saksaan, siellä noi postikulut ovat 20€/30 kg Suomeen toimitettuna ja levyjen/koteloiden hinnoissa ei ole suuriakaan eroja englantiin verrattuna.