Tuollaisia levyjä olisi 2,5 euroa polarpandasta. Onko kokemusta noista levyistä, eli kannattaako niitä ostaa ? Mulla on Sony dru-500ax
noissa on välillä hyviä eriä ja välillä ihan p*****a eriä... leffat pikselöityy lopusta kun noille käryttää. Dataa jos polttelet niin varmaan ihan ok halpis kiekko.
Datasafe/Datawrite on hyvä merkki... mutta jos haluat päästä halvalla niin tilaa ulkomailta... saat ne samat 1X kiekot 1 euron kpl ) (Ulkomailta tilaamisesta on ollut juttua aika paljon tässä foorumissa) Ohje miten tilata ulkomailta löytyy suomeksi täältä: http://www.mpegit.net/tilaaminen_ulkomailta.htm
Joo olen katsellut digital promon sivuja, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä tilausta kun oli epäselvää tuon maksumenettelyn vuoksi, mutta tuolla linkillä on jo niin hyvä ohje että pitää jo uskaltaa, kiitos.
bulkpaqin lila on ollut omassa käytössäni aivan roska levy. Viimeisin 25kpl erä ja 5kpl susia -> 20% siis toimimattomia, ns. sumenevia levyjä (polttojälki häipyy puolivälissä kiekkoa hissukseen kunnes katoaa kokonaan noin 1cm ennen reunaa).
Bulkpaq lila ei toimi lainkaan Sonyn poltimen kanssa. Tilasin 25 kpl tubin josta olen yrittänyt toistaiseksi polttaa noin 10 levyä. Kokeiltu eri käyttiksiä (98SE,2000 ja XP Pro), softia (Nero, DVDDecrypter, RecordNow) ja firmwareja (1.0 c,d,f,g), aina sama juttu eli polttaa noin gigan verran ennenkuin poltto-ohjelma heittää herjat ja taas on yksi uusi leikkiväline pojille.
Itse olen polttanut 10 kpl ja kaikki on toiminut vallan mainiosti sekä tietokoneessa että dvd soittimessa. Asemana on sony-dru-500ax
tuossa juuri huomaa kuinka suuri ero noiden Bulkpaqien laadussa on... joskus saa hyviä joskus huonoja. Itse tilasin joskus aikoinaan noita 1X bulkpagejä ja ne toimi kuin unelma nyt kun tuli tilattua (onneksi vain 25 kpl erä) niin ihan roskaa ovat olleet(samaa erää osti kaverikin ja sillä oli kans sama onkelma ennen paloi ok nyt ei). Mieluummin maksaa hieman enemmän ja ostaa kunnon kiekkoja kuten Datawrite/Datasafea.
juu, laatu on erittäin vaihtelevaa... ekat 70 toimi hyvin loput 30 on ollut säätämistä , noin 10 paskana nyt ja koristamassa seinää. Täytyy ensikuussa yrittää tuoda saksasta levyjä kun käyn autokauppoja siellä hieromassa... säästää postikulujen verran.