Täälläkin oli jossain maininta että ruotsista saa halvemmalla dvdr levyjä. Onko kellään tietoa asiasta, mistä liikkeestä voisi tilata suomeen?
En tiedä ovatko nämä niitä huonoja bulkkeja. Onko kukaan kokeillut? Myisivätkö tuolla ainoastaan huonoja bulkkeja kun ei muita ole heillä tarjolla? Eli kiinnostaisi tietää onko bulkkeja useita ei versioita?
Itse vastaten: Huonoiksi todettu Bulkpagit, mainitsemistani dvdnorden.se:n Bulkdvd:stä ei pahaa sanottavaa? Näyttää bulk-levyjen nimissä olevan pieniä eroja.Toivottavasti laadussa suuria eroja!!
Eivät olleet kiinnostuneita myymään suomeen niin että olisin etukäteen maksanut. Ilmeisesti korttia olisi pitänyt käyttää.
Se olikin tuo itpower mistä eivät myy kun kortilla(piti vielä rekkautua sinne turhaan)ja tuo dvdnorden.se ei vastannut sähköpostikyselyyn, joten tilasin englannista 100 kiekkoa datawriten keltaisia.
Digital promosta tilasin oli vielä kun tilasin, toivottavasti saan koska näyttää olevan nyt jo loppu.
Hei! Kyllä noi Bulkpaq o toiminu moitteetta, kandee vaan varmistaa ennen polttoo että polttimessa o uusin firmis ja polttosofta o myös suhteellisen tuore. jokusen 100kpl oon noita kokeillu eikä yhtään frisbietä. Datawriten +r(kirkkaat) taas oli aivan sekundaa jopa kaikki nimettömät dvd-aihiot o toiminu paremmin.
Itse tilasin Digi promosta datawrite yelloa ja Nan-ya levyjä tuommoiset 200 kpl viime perjantaina. Tänään sitten informoivat, että tilaus on hävinnyt jonnekin ja pyysivät tekemään uuden tilauksen. Ongelmana vaan on, että yellot ja nan-ya on molemmat poistuneet listalta. Itkin tästä heille, saas nähdä mitä vastaavat.
ja hinnat nousee niin että kohina vaan käy.. toivottavasti myyvät nyt vielä siihen hintaan ku oli ku tilasin.
Huomasin saman asian ja laitoin uuden tilauksen vetämään. Vastaus tuli jo samana päivänä. Nyt väännetään kättä arvonlisäverosta. EU lakien mukaan he ovat sen velvollisia vähentämään --> lupasivat ensi viikolla selvittää kirjanpitäjältä kuinka tämä onnistuu. Ja taas odotellaan. Yleensä ottaen digi promosta jäänyt hyvä maku suuhun, vaikka välillä ovat hiukan mokailleetkin