DVD-R 4,7 GB (G) Prodye Video 1x-2x Nopeus, nierlestä

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hörhö 11.02.2004.

1. hörhö

hörhö Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eipä löytynyt tietoa toshiballe passeleista dvd-rw levyistä, mutta nyt utelisin uutta asiaa.onko kellään kokemuksia kyseisestä nierlen halpislevystä.väitetään yhteensopivaksi toshiban sd-r 5002:lle, mut tekeekö levyllä muuten mitään ja pystyykö polttaan loppuun saakka. on ollut ongelmia datawriten keltaisten levyjen kanssa. niihin jos polttaa yli 3,5 gt, niin rupeaa kuva tökkiin.
    hinta kyseisissä levyissä ois ainakin mun lompsalle sopiva

2.  
  3. strobo

strobo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse tilasin vähän aikaa sitten kyseisiä levyjä ja hyvin toimivat. Itse asiassa nämä levyt toimivat varmemmin kuin kalliimmat prodyen 4x kulta video levyt. Nero antaisi polttaa 1-2x levyjä 4X!!!! mutta en ole vielä kokeillut miten toimii. Ehdottomasti hyviä levyjä kantsii ostaa. Toimii ainakin gigabyten go ja kannettavan acer koneen pioneer polttavalla. Testattu yamadan 5520s ja hyvin näkyy.

4. hörhö

hörhö Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    selevä, kiitos. pannaanpa levyt tilaukseen.
    onko sulla kokemusta noista nierlen "halvoista" dvd-rw levyistä ( se 25kpl boxi ), millaisia ja miten kestäviä ovat? tilattiin kaverin kans aikoinaan digital promosta datawriten keltaisia dvd-rw levyjä ja ne on kestävyydeltään kakkaa. hyvä jos kymmenkunta kertaa polttaa ja sen jälkeen levy ei enää toimi tai siihen ei pysty polttaan kuin ehkä puoli levyllistä!

Jaa tämä sivu