Mulla on muutama leffa jotka on 4 CD:llä (VCD-MPG) Nämä näkyvät kyllä ulkoisessa DVD soittimessa ( Panasonic). Poltin (LG) noi 4 CD:tä yhdelle DVD:lle, mutta kun yritin katsoa niitä ulkoisessa DVD koneessa, niin se ei hyväksynyt levyä. Mitähän olen tehnyt väärin.
Kopioin 4 leffaa (mpg) kovalevylle. Käynistin B's Recorder GOLD BASIC ohjelma. Vedin kovolta 4 leffaa Gold Basic alavalikkoon Asensin DVD+R levyn LG polttoasemaan ja painoin Record. Homma kesti noin 35min. Leffat ovat CD:llä mut eivät näy mun ulkoisessa DVD koneessa (panasonic)
Voisitko vastata tuohon kysymykseeni, se kun on aika ratkaisevassa osassa jos haluat että ne leffat toimii DVDR levyltä.
Sorry. Yritin käydä läpi Gold Basic ohjelman läpi niin, että löytäisin kohdan jossa äänen kHz löytyisi, mutta en löytänyt.
Tutustuppa tuon sivuston oppaisiin. Tuolta ohjeita mm. ääniraidan muunnokseen 48khz, chapterit vcd:lle, mpg tiedostot dvd:lle ja paljon muuta. Katso itse niitä läpi, etköhän löydä mitä tarvitset
höh..unohtu se linkki eli http://www.nefernetti.com/oppaat.htm ...uus viesti kun ei vanhaa päässyt muokkaamaan.