DVD poltto-ogelma

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Lolster 27.06.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Lolster

Lolster Guest

Minulla on vähän erikoislaatuinen ongelma: DVD-asema (on siis polttava RW-asema) lukee kaikkia niin CD kuin DVD-levyjä, mutta suostuu polttamaan vain CD-levyille. Kun pistän esim. DVD-RW tai DVD+RW levyn asemaan, Windows ei edes tunnista levyä. Ja tämä siis vain tallennettavien DVD-levyjen osalta. Okei, olen newbie, lähes aina käytän Windowsin omaa levyllepolttosysteemiä (siis vedän tiedostot asemaan ja tallennan). Mutta outoa on silti, koska muilla tutuillani DVD:lle tallennus onnistuu kyllä siinä missä CD:llekin, siis resurssienhallinnan kautta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Asema on NEC DVD RW ND-3540A. Firmwaren olen valmistajien sivuilta löytänyt ja päivittänyt, mutten esim. ajureita tai muuta mistä voisi olla apua. Tämä ongelma on ollut kauan ja ärsyttää, kun pitää pärjätä CD-levyillä. Ja yksi juttu vielä: Asema on ehjä, koska jollain poltto-ohjelmalla pystyin kyllä polttamaan DVD:lle, mutten pysty selaamaan tiedostoja, kun Windowssi ei tunnista levyä. Joten eipä siitä paljon hyötyä ollut.
    EDIT: Siis lukee kaikkia paitsi poltettavia DVD-levyjä, tietenkin

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.06.2007
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu