DVD:n poltto

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Makke68 24.12.2005.

1. Makke68

Makke68 Guest

Moi!

Nyt kun olen vasta aloittanut nämä hommat ja olen aivan käsi, niin neuvokaapa vähän.

Eli: Poltin Deepburnerillä DVD-levylle elokuvan jonka olin "VSO DivxToDVD" -ohjelmalla muuttanut avi-formaatista. Se ei kuitenkaan onnistunut, eli ei tullut DVD-elokuvaa vaan pelkästään jotkut VIDEO_TS -tiedostot. Yritin kokeilla DVD shrink -ohjelmaa, joka ei kuitenkaan löydä polttavaa DVD-asemaani.

Voinko saada sellaiset ohjeet joilla pystyn polttamaan DVD-levylle elokuvan, joka löytyy koneeltani avi- tai jossakin muussa formaatissa. Olen downloadannut erilaisa ohjelmia vaikka kuinka, mutten ole löytänyt toimivaa kombinaatiota.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli Create DVD-Video valinnalla palaa tuossa Deepburner:issa nuo IFO+VOB tiedostot oikein (ilmaisessa versiossa tuota vaihtoehtoa ei taida olla).
    DivxToDVD 2 versiosta löytyy myös oma poltto-ominaisuus.

4. Makke68

Makke68 Guest

Kiitoskiitos. Kävin hakemassa tuon DivxToDVD 2:n ja sillä sain poltettua DVD:ksi tuon filmin. Ainakin tietokoneeni DVD-asema ymmärsi lopputuloksen DVD-levyksi, mutta DVD-soittimeni ei osannut toistaa tuota. Harmillista koska se oli tarkoitus. (Ja molemmat ovat LG merkkiä). Erittäin paljon kiitoksia kuitenkin.

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kannattaa tehdä se poltto mahdollisimman hitaalla nopeudella.
    Ja kokeilla myös sekä + että - levyillä.

Jaa tämä sivu